Je bedoelt dat de muziekredactie nogal vaak hetzelfde uitkiest. Ik kan me niet voorstellen dat er geen andere platen zijn aangevraagd de afgelopen dagen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:52 schreef sig000 het volgende:
Alweer datzelfde kutnummer, vind de diversiteit van requests treurig.
Liever jij dan Sunchaser voor zijn beurt, zoals vannachtquote:Op donderdag 24 december 2009 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik blijf nieuwe topics openen joh.
Je bent er goed inquote:Op donderdag 24 december 2009 15:53 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik blijf nieuwe topics openen joh.
Hierna de TopSRquote:Op donderdag 24 december 2009 15:53 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Je bedoelt dat de muziekredactie nogal vaak hetzelfde uitkiest. Ik kan me niet voorstellen dat er geen andere platen zijn aangevraagd de afgelopen dagen.
Onsportieve aandachtshoer Sunchaser aka Stefanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liever jij dan Sunchaser voor zijn beurt, zoals vannacht
Volgend jaar is SR voor hem.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ach die loopt nog eens een SOA op dat hij het wel laat
Dammit zeg. Wat is die irritant zeg. Lapo hunterquote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Liever jij dan Sunchaser voor zijn beurt, zoals vannacht
Dat gaat alleen nog maar langer worden de komende uren...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef Noortje. het volgende:
Wat duren die headlines lang.
Dat mag gezegd worden ja.quote:
Hij komt onderin beeld voorbij scrollen, dus is het op de radio.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
Junior Senior, is dat radio of tv?
Goed nummer!
Hoe oud ben jij eigenlijk?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Volgend jaar is SR voor hem.
Zonder jouw hulp is Jimbo NERGENS!
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat gaat alleen nog maar langer worden de komende uren...
Radioquote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef djkoelkast het volgende:
Junior Senior, is dat radio of tv?
Goed nummer!
The Endquote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Is Deep purple - Child in time en/of This is the end van de Doors al geweest...
TV staat achter me, ik kijk met vlagen. Na de headlines vaak tv muziek, maar ik zie dat het nog net voor de reclame is nuquote:Op donderdag 24 december 2009 15:56 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Hij komt onderin beeld voorbij scrollen, dus is het op de radio.
Ik vind het ook echt een heerlijk nummer...quote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef TheVulture het volgende:
Dat nieuwe liedje van Caro Emeraldmag ook nog wel een keer voorbij komen
Met die puist op zijn nek... aka zijn hoofdquote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onsportieve aandachtshoer Sunchaser aka Stefan
Beide Nee.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:55 schreef Litton-Lane het volgende:
Is Deep purple - Child in time en/of This is the end van de Doors al geweest...
god wat een irritant figuur is dat inderdaad. een van de redenen dat ik fok, behalve tijdens sr, grotendeels links laat liggenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Onsportieve aandachtshoer Sunchaser aka Stefan
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met die puist op zijn nek... aka zijn hoofd
Gisteren was hij niet te doenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:57 schreef evert het volgende:
[..]
god wat een irritant figuur is dat inderdaad. een van de redenen dat ik fok, behalve tijdens sr, grotendeels links laat liggen
Daar zijn er wel meer vanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:57 schreef evert het volgende:
[..]
god wat een irritant figuur is dat inderdaad. een van de redenen dat ik fok, behalve tijdens sr, grotendeels links laat liggen
Daarbuiten ook nietquote:Op donderdag 24 december 2009 15:58 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Gisteren was hij niet te doen
Is die aandachtshoer nu in Groningen?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:57 schreef evert het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:56 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met die puist op zijn nek... aka zijn hoofd
In SPT zul je hem niet gauw tegenkomen... da's een vies woord voor 'mquote:Op donderdag 24 december 2009 15:57 schreef evert het volgende:
[..]
En dan dacht ik nog niet eens aan de zuigertjesquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef themauster het volgende:
Dat kan toch helemaal niet Timur
Alweer gemist.....quote:
Molukkers worden daar niet toegelaten sinds de treinkaping 1970quote:Op donderdag 24 december 2009 15:58 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Is die aandachtshoer nu in Groningen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Molukkers worden daar niet toegelaten sinds de treinkaping 1970
Zijn beide niet gedraaid volgens de 3fmfan databasequote:Op donderdag 24 december 2009 15:59 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Wel de extended lange versie he!
Vind je het niks....?
Oooooohquote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zijn beide niet gedraaid volgens de 3fmfan database
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zijn beide heerlijke platen.
[..]
Regen + vriezen = sneeuwquote:Op donderdag 24 december 2009 16:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
Regen in het land, alleen jammer dat het gaat vriezen.
Annemieke moet nog naar A'dam voor het optreden van Moke in Paradiso.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:03 schreef Sirolf het volgende:
Na 21 uur kans op ijzel en gladheid, en in Groningen waarschijnlijk rond een uur of 22. Het is dus nog maar afwachten of de DJ's vanavond thuis gaan komen.
Pizza?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Straks hans zijn standaard vrijdagavond eten de oven in gooien
Pizza?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef morpheus_at_work het volgende:
Straks hans zijn standaard vrijdagavond eten de oven in gooien
Boven de 0 is water vloeibaar, gaat het snachts 1 graadje vriezen wordt het vaste stofquote:Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Regen + vriezen = sneeuw
Meestal
Vooral ijzel, als 't op straat bevriest.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:04 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Regen + vriezen = sneeuw
Meestal
joh?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boven de 0 is water vloeibaar, gaat het snachts 1 graadje vriezen wordt het vaste stof
Je gooit niet veel in de oven behalve pizza, pizza is mijn favoriete eten en mijn broer eet ook altijd vrijdag pizza, dus het was een beetje een gokquote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Niet slecht voor een niet standaard 3fm poster
Wij hebben nog Chinees van gisterenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:06 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Ik gooi er ook maar een pizzaatje in vanavond.
Zo zwart op wit is het nog niet eens.. Punt waarop water bevriest is o.a. afhankelijk van de luchtdruk en zulks. Op de mount everest kookt water op 65 graden bijvoorbeeldquote:Op donderdag 24 december 2009 16:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Boven de 0 is water vloeibaar, gaat het snachts 1 graadje vriezen wordt het vaste stof
Elfstedentocht.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
Goed, wat wordt het volgende hoogtepunt op televisie? Songfestival al in aantocht?
Is dit wel 3FM, of muziek op de stream.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:06 schreef Thomas B. het volgende:
Jeetje weer dat klote sex on fire... nou weten we het wel
Prachtig afgelopen nachtquote:Op donderdag 24 december 2009 16:07 schreef TheZapster het volgende:
Sex on fire![]()
Staat die dikke zeug van Volforum er weer ofzo?
Dat kijk ik niet. En oudjaar is tegenwoordig ook prut.quote:
Met een inzending van vader Abraham wil ik dat geen hoogtepunt noemenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:07 schreef djkoelkast het volgende:
Goed, wat wordt het volgende hoogtepunt op televisie? Songfestival al in aantocht?
Je mag vast de pizza wel delen met de kleine van mij.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:06 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Heb er zelf ook gruwelijk veel zin in.....
3FM dusquote:Op donderdag 24 december 2009 16:09 schreef cheese. het volgende:
[..]
Is dit wel 3FM, of muziek op de stream.
Vorig jaar de Azarbaijanse zangeres was wel een hoogtepuntje hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 16:09 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Met een inzending van vader Abraham wil ik dat geen hoogtepunt noemen
Zijn jullie nog lang doorgegaan op vol.nl?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:09 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Prachtig afgelopen nacht. Dammit zeg
.
Tja PVDA heeft stemmen nodig he, dus alles om gratis reclame te krijgenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:11 schreef TheVulture het volgende:
Rehwinkel al weer.... wat een aandachtshoer is dat zeg
Mwaaaa mwaau Gertje!quote:
Cool. kom er gelijk aan!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:09 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Je mag vast de pizza wel delen met de kleine van mij.
Idd beter die gast die hier zitquote:Op donderdag 24 december 2009 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
Echt coole burgermeester hebben ze in Groningen.
Die van ons is gewoon ontslagenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd beter die gast die hier zit.
Wij hebben inmiddels een Surinaamse D66'erquote:Op donderdag 24 december 2009 16:12 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Idd beter die gast die hier zit.
Want?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:12 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
duurt hier nog wel een maandje
In Groningen is die niet zo populair meen ikquote:Op donderdag 24 december 2009 16:10 schreef Tourniquet het volgende:
Echt coole burgermeester hebben ze in Groningen.
Mits de overheid tof doet.. toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Zeker over de 6 miljoen, dat kán bijna niet anders.
Tijdens de bevalling flink ingeknipt omdat de baby in nood kwam door navelstreng en hartslag heel laag werd.quote:
Ze hadden nog een boompje overquote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef Da_Sandman het volgende:
Ja joh, doe er nog ff 12.500 bij.
Zal voor de meerderheid al verdisconteerd zijn in het totaal bedrag.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef Thomas B. het volgende:
Maar die 750 is toch al voor een groot deel meegeteld?
Klopt.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef Thomas B. het volgende:
Maar die 750 is toch al voor een groot deel meegeteld?
Maar dat kan gewoon niet uitblijvenquote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Mits de overheid tof doet.. toch?
Oei, ja dan wordt dat lastig, maargoed, ze heeft nog een bips ookquote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Tijdens de bevalling flink ingeknipt omdat de baby in nood kwam door navelstreng en hartslag heel laag werd.
Veel Importquote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef henkde_j het volgende:
Groningers zijn krenten, yeah right
* drummerdude raapt Sj0rSz opquote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef Sj0rSz het volgende:
Wat een geld
* Sj0rSz van stoel gesodemietert
Overheid gaat gewoon verdubbelen, vind ik.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef ApperlooDude het volgende:
[..]
Mits de overheid tof doet.. toch?
Sowieso een rare fabel...quote:Op donderdag 24 december 2009 16:14 schreef henkde_j het volgende:
Groningers zijn krenten, yeah right
Dat dacht ik dus ook al... beetje vertekend beeld zoquote:Op donderdag 24 december 2009 16:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zal voor de meerderheid al verdisconteerd zijn in het totaal bedrag.
Lekkerquote:Op donderdag 24 december 2009 16:16 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in glühwein, wil iemand die van mij?
Geld vanuit de overheid voor het rode kruis is natuurlijk wel een beetje sigaar uit eigen doosquote:Op donderdag 24 december 2009 16:16 schreef cheese. het volgende:
[..]
Overheid gaat gewoon verdubbelen, vind ik.
Dat is ongeveer het enige waar alcohol inzet dat ik niet lustquote:Op donderdag 24 december 2009 16:16 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb helemaal geen zin in glühwein, wil iemand die van mij?
De banken leveren genoeg rente op , die gered zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Denk dat de overheid net als vorig jaar met 2,5 miljoen gaat komen.
Verkeerd getimedquote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef Joesse het volgende:
vanavond kerstdiner bij schoonfamilie.. denk niet dat ik de ontknoping kan meemakenhoop dat iig de radio aan kan dan
Daarom ook..quote:Op donderdag 24 december 2009 16:17 schreef Thomas B. het volgende:
[..]
Geld vanuit de overheid voor het rode kruis is natuurlijk wel een beetje sigaar uit eigen doosDaar gaat al zoveel heen.
vroeg ik mij ook af jaquote:Op donderdag 24 december 2009 16:20 schreef ApperlooDude het volgende:
Zouden alle tientjes erop blijven zitten?
Volgens mij zag ik er bij de brievenbus wel een paar af vallen, maar volgens mij kwamen die wel binnen terecht.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:21 schreef StephanL het volgende:
[..]
vroeg ik mij ook af jazal wel.
Inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef cheese. het volgende:
[..]
Daarom ook..
Dan trekken zehet daar van af. Voor iedereen leuk.
Just Breathe.
Zitten er wel tientjes op dan? Ik zag allemaal stickers met " karakter" o.i.d.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:20 schreef ApperlooDude het volgende:
Zouden alle tientjes erop blijven zitten?
Pearl Jam dusquote:Op donderdag 24 december 2009 16:21 schreef Ricard0j het volgende:
Ohh van wie is dit nummer ook alweer, had hem even gemist.
Shame on youquote:Op donderdag 24 december 2009 16:21 schreef Ricard0j het volgende:
Ohh van wie is dit nummer ook alweer, had hem even gemist.
Er zat zeer zeker geld opquote:Op donderdag 24 december 2009 16:21 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
Zitten er wel tientjes op dan? Ik zag allemaal stickers met " karakter" o.i.d.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Gelukkig horen we deze dadelijk gegarandeerd een week niet meer. Gejank.
Roel nu ga je te ver , ga in de hoek staanquote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Of ga in Belgie staan.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel nu ga je te ver , ga in de hoek staan![]()
![]()
Ja...iets te veel gehoord voor nuquote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef Roel_Jewel het volgende:
Toffe gast is dat!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:18 schreef Sirolf het volgende:
Ik lees net op Twitter dat Bart-Jan Cune zo ook nog met een cheque namens de NOS komt.
Ryan Shaw en Fireflies sowieso te veel.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Ja...iets te veel gehoord voor nu
Klopt, Elger twitterde gisteren ook al zoiets.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:18 schreef Sirolf het volgende:
Ik lees net op Twitter dat Bart-Jan Cune zo ook nog met een cheque namens de NOS komt.
Neuh... te lang adres!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:23 schreef gerbenp het volgende:
Kom, wie gaat er http://3fmseriousrequest.nl/ bestellen?
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Roel nu ga je te ver , ga in de hoek staan![]()
![]()
Daar had ik het dan ook van.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:24 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Klopt, Elger twitterde gisteren ook al zoiets.
En Bart-Jan is zeker een toffe gast. Heeft ook meegewerkt aan KermisFM in Tilburg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |