was meer als een klein grapjequote:Op donderdag 24 december 2009 15:42 schreef Da_Sandman het volgende:
En de algemene tendens hier die dag voor hij er was, was nou niet echt positief.
Paul de Leeuw zou leuk zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:38 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Mijn lijstje voor volgend jaar Ilse deLange , John Bakker, Jan van Veen, Roel van Velsen
Ik betwijfel het gezien 2 uit 5 geen goede score is.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
Maar goed, wat ik bedoelde is dat er dus ook volgend jaar vast wel weer een heul toffe gast is.
Gek is dat eigenlijk. Die man is muzikaal zo geniaal, maar hij komt met een enorme hoop troep aanzetten.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Velzen is okay, zolang ie maar geen eigen nummers gaat zingen.
Bay get Higher was ook een coverquote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Van Velzen is okay, zolang ie maar geen eigen nummers gaat zingen.
Ja, whehe, die kleine grapjes die pik ik er dan nog wel uitquote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was meer als een klein grapje
O. Zelfs dat weet ie te verneukenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bay get Higher was ook een cover
Dus hij noemde het maar Baby get Higherquote:Op donderdag 24 december 2009 15:44 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Bay get Higher was ook een cover
Dat lijkt me zeker okquote:Op donderdag 24 december 2009 15:44 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
En zoals hier al iemand zei Jeroen van Koningsbrugge.
Tsja, technisch is hij heel snel en goed enzo, maar blijkbaar vindt hij het toch moeilijk om zelf wat te maken.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:43 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Gek is dat eigenlijk. Die man is muzikaal zo geniaal, maar hij komt met een enorme hoop troep aanzetten.
Zo heette het origineel ook... alleen werd het in Australie niet door een pigmee gezongenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:44 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dus hij noemde het maar Baby get Higher
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |