Worden die accordeons dan ook door die bendes betaald? Lijken me geen goedkope instrumenten.quote:Op zondag 10 januari 2010 20:49 schreef Barachem het volgende:
[..]
Idioot, de niet-zigeuner roemenen en hongaren gaan niet naar Nederland om voor supermarkten te schooien, de meeste import daarvan komt op universiteiten terecht om te studeren en/of te promoveren.
Juist de zigeuners die gouden bergen te West-Europa belooft wordt door romabendes komen hier terecht en gaan accordeonnen voor supermerkten.
Daarnaast hoor ik nauwelijks wat over inheemse zigeuners.
Het probleem zijn de criminele romabendes uit Roemenie en ook Hongarije die andere zigeuners uitbuiten, welke dan voor supermarkten middels acordeon voor muntgeld schooien.
Rol die criminele romabendes op en het probleem verdwijnt vanzelf.
Maar dat is wel mooi.quote:Op donderdag 24 december 2009 17:16 schreef Choad het volgende:
Dat zijn Peruaanse panfluit bands jeweettoch
Grote kans van wel, lees de post boven de jouwe eens.quote:Op dinsdag 12 januari 2010 08:03 schreef Morrigan het volgende:
[..]
Worden die accordeons dan ook door die bendes betaald? Lijken me geen goedkope instrumenten.
quote:Op maandag 11 januari 2010 23:17 schreef Barachem het volgende:
[..]
Inderdaad, ik heb persoonlijk meer last van autochtone NLers gehad dan van allochtonen of buitenlanders.
[..]
Nederlander wat mij betreft ook niet.
[..]
Blijkbaar kun je niet goed begrijpend lezen, want ik zie die acordeonners meer als de tot slaaf gemaakte onderklase met daarboven criminele pimps, kun je in mijn eerdere berichten teruglezen.
IK heb het niet over alleen maar hongaarse maffia, maar allerlei oostblokmafia, waaronder ook die van succesvolle zigeunercriminelen.
Daarnaast zeg ik niet dat elke zigeuner in NL een crimineel is.
Het meeste van de laagopgeleide import sinds de val van de muur wel, dat daarvoor is of kampbewoner met grote bek dat ze zigeuners zijn terwijl ze er niet op lijken of echte zigeuners die zich wel of niet aan de NL maatschappij willen aanpassen.
Ik ben wewliswaar uitermate positief over het zigeunergezin te NL, welk ik heb leren kennen, en dat alle kansen heeft aangepakt om zich binnen NL te integreren en ik geloof dat r heus meer zijn die zich aangepst hebben.
Maar het topic gaat niet over zigeuners of criminele zigeuners, maar specifiek om die accordeongasten voor de super, die alle tekenen van zigeunerzijn vertoenen en door criminele bendes uitgebuit worden, of gewone oostblokbendes of juist zigeunerbendes, want het lijkt me sterk dat zigeuners anderen dan hun eigen volk vertrouwen wat dit soort zaken betreft.
[..]
Zeg ik dat dan over zigeuners in het algemeen?
Lees mijn topics maar na, ik zeg er niks over.
Toegegeven, mijn fout dat ik er niks tegen zei, heb ik helaas overheen gelezen, maar ik vind zulke uitspraken verwerpelijk.
[..]
Ik ben met een excursie naar Praag vroeger ook met de groep naar een concentriekamp aldaar geweest en weet verder van school wat er in WW II gebeurt is.
NOOIT MEER!
[..]
Begrijp ik volkomen waarom, ben het met je daarin helemaal eens.
[..]
Moet je net anders lezen.
Ik twijfel niet aan je zigeuner zijn, maar aan je eigenverklaarde expertise.
Lees voor de grap de zin die je maar half quote opnieuw en zie dat je hem ook anders kunt lezen.
[..]
Wat voor koffie is het?![]()
En ik heb de roemeense gevraagd en van wat ze me vertelde haalde ik dat die donkerder gekleurde accordeonaars wel zigeuners zijn, maar uit allerlei oostbloklanden komen.
De hongaarse wil ik nog vragen.
Zet die kerstmuts eens af, aap!quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
Kwam die accodeon voor of na de famfare?
Het wordt toch dit jaar weer kerst?quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:45 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Xmas is over! FEE is gesloten! En het is bijna Lente
Je lijkt Danny wel, die O&N banners blijven ook gewoon tot maart staanquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:46 schreef jitzzzze het volgende:
[..]
Het wordt toch dit jaar weer kerst?
Whehe, dat is waar ookquote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je lijkt Danny wel, die O&N banners blijven ook gewoon tot maart staan
[/offtopic]
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:42 schreef jitzzzze het volgende:
Kwam die accodeon voor of na de famfare?
quote:Op dinsdag 12 januari 2010 11:49 schreef Adelante het volgende:
[..]
Je lijkt Danny wel, die O&N banners blijven ook gewoon tot maart staan
[/offtopic]
quote:Op woensdag 13 januari 2010 22:33 schreef Ephesis het volgende:
@ TheKC
Maar er is wel een groot verschil vind ik tussen de kampers/zigeuners 'afkomstig' uit West - Europa die eigenlijk de Nederlandse tokkie muziek hebben gecreëerd, en de Bulgaarse sjofele solisten die maar drie deuntjes per maand spelen ofzo.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |