Welk centrum? Dan stuur ik die lui die hier staan ook even door!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:20 schreef Dribbel_ het volgende:
Wtf is dit voor groeiende kut hype, waar komen al die mensen opeens vandaan, nu zijn er wéér 2 nieuwe bij gekomen bij het winkelcentrum
Je wordt echt doodgegooit met deze mensen wat is dat opeens![]()
Langharige (zowel man als vrouw), dakloos, ongeschoren, fleurige kleren en een woonwagen? Komen ze in andere vormen?quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:22 schreef ecktebaas het volgende:
Dat is in tilburg ook ()
en TS kan er niet mee omgaan
Fipo?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik denk echt dat het roemeniers zijnquote:Op donderdag 24 december 2009 15:21 schreef Klonk het volgende:
en ze komen zelfs in de kleinste dorpjes, zijn bulgaren volgens mij
uhuhquote:Op donderdag 24 december 2009 15:25 schreef morningstorm het volgende:
HAHA, TS MISTE EEN 'R' IN ZIJN TT, EN NU STAAT ER EEN TYPVOUT!!![]()
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:01 schreef vogeltjesdans het volgende:
DRIBBEL KUTTOPIC!!! SLOTJEH PLEASE!!!
Worden ze weggestuurd door de politie lopen ze naar de andere ingang van het winkelcentrum en gan ze daar staan en dan maar heen en weer blijven gaanquote:Op donderdag 24 december 2009 16:24 schreef Drinky het volgende:
Het ergste is dat er om de week een nieuwe staat, maar wel hetzelfde kutdeuntje speelt
Wat? Een dribbel?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:22 schreef Joel-Smeets het volgende:
Gisteren was der ook een als Kerstman verkleed
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |