SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kom net thuis. Dat jullie het nou zo inplannen, daar kan ik niks aan doen.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:12 schreef Syb-rund. het volgende:
Ynnuh die altijd binnen komt hollen voor de lapo
als je daarentegen voor een shoarmarol naar de snackerd gaat zou die twijfel er dus niet zijn, dan zou je gaanquote:Op donderdag 24 december 2009 15:12 schreef kurk_droog het volgende:
Ik twijfel om naar plaatselijke snackbar te gaan en daar mexicano te eten
ja maar alleen trek in broodje shoarma maar snack dichterbijquote:Op donderdag 24 december 2009 15:14 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
als je daarentegen voor een shoarmarol naar de snackerd gaat zou die twijfel er dus niet zijn, dan zou je gaan
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:13 schreef Sobraine het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Brabo creep (Kri) zingt Nights in White Satin voor mij.
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef Siniti het volgende:
Foul Bachelor Frog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nee, dit lieve nummer.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef Siniti het volgende:
Foul Bachelor Frog
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ken je da nie horen dan?quote:
Ben blij dat ik niet ken horen wie je bent.quote:
quote:
Foul Bachelor Frog is een baasquote:
Think so.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:27 schreef Siniti het volgende:
Ben ik nou echt de enige die Foul Bachlor Frog grappig vind![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |