noh spang nigga waar heb je hem gehaald dan kan je regelen?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:01 schreef FunkyHomosapien het volgende:
mijne gaat wel 2 weken mee.
zoeen oude die 2 jaar geleden 10 euro was.
prima ding.
Ik moet er elke keer weer om lachenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
STAND BY IS HARTSTIKKE SLECHT VOOR HET MILIEU MENSEN. OPEN JE OGEN EN LAAT JE WERELD TOCH NIET VERGAAN!!!!!!
kan ik regele mattie moet j ff zeggh war je m hebbe wil weist du doch.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:02 schreef Siniti het volgende:
[..]
noh spang nigga waar heb je hem gehaald dan kan je regelen?
ik wet neit meng ik rol nu in damsco kan je hier checken dann?quote:Op donderdag 24 december 2009 15:04 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
kan ik regele mattie moet j ff zeggh war je m hebbe wil weist du doch.
Veel tv's kunnen alleen maar op stand-by. Tenzij je de stekker eruit haalt. ONGELOOFLIJK DAT DIT ANNO 2009 NOG STEEDS KAN IN DEZE WERELD DEZE FABRIKANTEN MAKEN ONZE WERELD HELEMAAL KAPOT OPEN DAN EENS JE OGEN EN DOE HIER WAT TEGEN MENSEN!!!!!quote:Op donderdag 24 december 2009 15:11 schreef Acinonyx het volgende:
Stand-by![]()
Mensen die hun televisie altijd op stand-by zetten maar nooit uit zetten
Ik zet hem nooit uit. Veel makkelijker met de afstandsbediening.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:11 schreef Acinonyx het volgende:
Stand-by![]()
Mensen die hun televisie altijd op stand-by zetten maar nooit uit zetten
quote:Op donderdag 24 december 2009 15:12 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Veel tv's kunnen alleen maar op stand-by. Tenzij je de stekker eruit haalt. ONGELOOFLIJK DAT DIT ANNO 2009 NOG STEEDS KAN IN DEZE WERELD DEZE FABRIKANTEN MAKEN ONZE WERELD HELEMAAL KAPOT OPEN DAN EENS JE OGEN EN DOE HIER WAT TEGEN MENSEN!!!!!
Die zit er wel op, maar dan gaat de tv niet geheel uit maar gewoon in de stand-by stand.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:15 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Ik weet niet waar jij vandaan komt maar ik heb nog heul nooit een tv gezien waar de aan-knop ontbrak, ook niet bij tv's van 20 jaar geleden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |