SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Welke pauper steelt er nou bier tijdens het stappen
Sublklacht: De brommer startte pas na 2x kicken door de kou
Ik kan niet 1/2/3 een paint make[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef Maikuuul het volgende:
Klacht: Welke pauper drinkt er nou bier tijdens het stappen
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:20 schreef HSG-BOMBER het volgende:
De oude maikuuul-hype met een tevergeefse poging tot leven proberen te wekken.Sadness.
Je weet dat ik gelijk heb.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Maikuuul het volgende:
[..]Als ik het zou proberen op te wekken zou ik elke week een topic openen. Gezien het alweer een paar maandjes geleden was en weer eens inspiratie had opgedaan vond ik het weer eens tijd !
Denken grappig te zijn en dan falen in dit topic
*Slippen met ijzel zekerik prefereer niet mijn kleren kapot te maken door te vallen met de brommer !
Kom je uit Limburg ofzo ?quote:kameroaten
No shit Sherlockquote:
Jupilerquote:Op donderdag 24 december 2009 14:58 schreef kurk_droog het volgende:
Ik had dat biertje opgedronken ( behalve als jupiler, grolsch) en op de bar kapot geslagen. Daarna in zijn ogen steken
![]()
De OP quoten en er dan "Verhaal" van makenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:53 schreef _GdR_ het volgende:
[..]
En toen heb je maddox zn anjer geveerd?
Een frasieuze beweging ?quote:
Een gracieuze beweging. Geen dankquote:Op donderdag 24 december 2009 15:07 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Een frasieuze beweging ?
Is een vloeiende beweging die gemaakt word, zie het filmpje hieronder.
Fracieuze is veel mooier.quote:Op donderdag 24 december 2009 15:24 schreef Nemain het volgende:
[..]
Een gracieuze beweging. Geen dank.
Mwehehe, de Alla.. Daar heb ik ook weleens bier gestolen. Moeten ze er maar geen meter van onbeheerd laten staan die kutstudenten!!! Wrah wrah oelala krav magaga!quote:Op donderdag 24 december 2009 16:12 schreef mirved het volgende:
Ik dacht even dat je een heel topic had gemaakt over het misverstand in de Alla waar ik het bier aannam van die vriend van je dat eigenlijk voor jou bedoeld was.
Dat heb ik ook een keer gehad. Echt zwaar kut is dat.quote:Op donderdag 31 december 2009 14:48 schreef Maikuuul het volgende:
Godverdomme gek.
Ga ik gister opstap, is mijn jas gestolen
Met dit zeer koude weer zuigt dat aarsjes
De kans dat ik de stad in ga is nihil, ik ga naar familiequote:Op donderdag 31 december 2009 16:32 schreef Marurk het volgende:goed topic
Misschien kom ik Maikuuul wel tegen vanavond.Mag ik dan heel hard "Maikuuul" roepen?
Dat had ik niet verwacht van een echte sjeng.quote:Op donderdag 31 december 2009 16:35 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
De kans dat ik de stad in ga is nihil, ik ga naar familie
Waar dat dan?quote:Op donderdag 31 december 2009 14:48 schreef Maikuuul het volgende:
Godverdomme gek.
Ga ik gister opstap, is mijn jas gestolen
Met dit zeer koude weer zuigt dat aarsjes
In de Allaquote:
Had hem dan ook meteen vanaf het begin ingeleverd voor 50 eurocent bij de gardarobe (of is dat alweer duurder tegenwoordig?).quote:Op donderdag 31 december 2009 17:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In de Alla
Het was totaal niet druk, dus ik had em gewoon bij ons in de buurt gelegdtoen het wat drukker werd vergeten om boven te hangen, toen ging ik em zoeken was hij weg.
Ja ikweet ik hang hem altijd boven eigenlijk, maar ik was niet in al te nuchtere toestand, jas koste 80 euro ofzo, valt mee.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:12 schreef Marurk het volgende:
[..]
Had hem dan ook meteen vanaf het begin ingeleverd voor 50 eurocent bij de gardarobe (of is dat alweer duurder tegenwoordig?).
Dure jas?
Ach, ik stond laatst met de verkeerde jas buitenquote:Op donderdag 31 december 2009 17:16 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
Ja ikweet ik hang hem altijd boven eigenlijk, maar ik was niet in al te nuchtere toestand, jas koste 80 euro ofzo, valt mee.
Maar toch blijft het kut
Gardarobe is 50 cent of 1 euro idd
Met dat volk daar zou ik men jas ook niet zomaar daar neerleggen. Was het wel druk in de stad? Ik ga vanavond nog de stad in dus had geen zin om gister te gaan.quote:Op donderdag 31 december 2009 17:08 schreef Maikuuul het volgende:
[..]
In de Alla
Het was totaal niet druk, dus ik had em gewoon bij ons in de buurt gelegdtoen het wat drukker werd vergeten om boven te hangen, toen ging ik em zoeken was hij weg.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |