Beste,
Het is een lange tijd geleden dat ik hier een klacht deponeerde maar gisteravond was het weer raak!
Gezien ik geen werk meer heb en tevens vakantie heb ging ik met de brommer ( een oude Zip geen Fox) naar kornuit MaddoxX. Alwaar wij bier en amaretto ( zie onder ) in combinatie met Fanta nuttigden.
Haahahha Maikuuul is kanker arm hij koopt amaretto bij de Aldi die gewoon hetzelfde smaakt als Dissarono maar om stoer te doen op internet zeg ik maar dat hij arm is.![]()
Na een aantal glazen en wat Half Life 2 Deathmatch

gingen we naar de stad.
We besloten eerst om naar een kamaroat te gaan die altijd de dj uithangt in de 2Heeren. Tot onze grote schrik waren hier veel mannen ( met penis ) aanwezig en de muziek was zeer matig. Toen wisten we dat het tijd was om naar een andere cafe te gaan, vrij vertaald in het nederlands heet dit cafe "Zo is het leven" maar dan int Frans.
Wat ons gunstig stemde was dat er vele bekenden aanwezig waren, na een tijdje te hebben gepraat kroog ik een droge keel, dat kon maar 1 ding betekenen: ff bier halen

.
Ik bestelde bij de bar 2 pilsjes, de man zet deze op de toonbank, en krijg maar lieft 1 euro wisselgeld terug! Toen kwam het: Ik wilde de 1 euro terugstoppen in mijn portomonnee, maar wat zien mijn groengekleurde ogen ? Een persoon die ik niet ken pakt zo maar mijn bier ! Snel duw ik de euro in mijn achterzak en met een frasieuze beweging pak ik bij de bovenkant van het glas mijn bier. Ik kijk de gast aan en zeg "Gast je gaat toch geen bier pikken he kneus". Hij kijkt me aan en geeft mijn bier terug en zegt: "Uhhh ohhh ik dacht dat die voor mij was ...". Ik probeerde deze smilie

te imiteren maar dit bleek moeilijker dan ik dacht.
Hierna rende ik met dit glas bier naar huis om een topic op Fok! te openen !!!Toen ging ik vrolijk terug naar mijn kamaroaten en dronk mijn lekker biertje op

In de spoiler hieronder staat het verhaal zoals een Fok!Chucknorris dit probleem zou hebben afgehandeld.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn
ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis
Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Klacht: Welke pauper steelt er nou bier tijdens het stappen

Sublklacht: De brommer startte pas na 2x kicken door de kou
Ik kan niet 1/2/3 een paint make
[b]Mag ik niet zeggen voor me moeder
Van het Concert des Levens krijgt niemand een Program
Sokkel Lolleromfg[/b]