Hou je sokken vast, want ze blazen je eruit!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef -Hans- het volgende:
3 lagen sokken aan en dat moet voldoende zijn
Haha, niet te veel bij nadenken. xDquote:
logisch anders was het van 14.00 tot 16.00quote:
Allebei niet slechtquote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik met Nikki en/of Astrid Kunst
Leeftijd speelt geen rol.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens de gegevens is hij nog vrijgezel
En ik ken nog wel iemand die hem van het lyceum kent en waarmee hij toen regelmatig muziek maakte. Kan alleen niet beloven dat hij het nummer nog heeftquote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens de gegevens is hij nog vrijgezel
Da's alweer 2 jaar terug, in Den Haag. Vorig jaar deed Annemieke de TV-updates.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Fleur presenteerde vorig jaar toch ook de updates of is dat alweer 2 jaar geleden?
Deze uitspraak is hetzelfde als vloeken in een kerkquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hou je sokken vast, want ze blazen je eruit!
IK KAN HET NIET NEGERENquote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Haha, niet te veel bij nadenken. xD
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Deze uitspraak is hetzelfde als vloeken in een kerk
Eend tochquote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
logisch anders was het van 14.00 tot 16.00
Ik laat hem lekker staaaaaaan!!!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En ik ken nog wel iemand die hem van het lyceum kent en waarmee hij toen regelmatig muziek maakte. Kan alleen niet beloven dat hij het nummer nog heeft
Nieuws updates deed Fleur, die is van NOS-headlines. Annemieke deed idd de SR updates. Maar dat zijn dus 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's alweer 2 jaar terug, in Den Haag. Vorig jaar deed Annemieke de TV-updates.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |