"Wat een dodelijk saaie irritante kutgast, ik ben blij dat ie opgerot is"quote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Dat moeten ze standaard zeggen
Hier in het westen een kneusquote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Hier in het zuiden is het een sjappie.
Zag ook pas veul te laat dat ik de LaPo hadquote:Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Duurde ff, maar dan heb je ook wat
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef iBenny het volgende:
http://www.mobypicture.com/user/Bram/view/5790030
Vooral die TT is een hoop werk in gestoken.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef Roel_Jewel het volgende:
't Duurde ff, maar dan heb je ook wat
Zou ik ook last van hebben met Muse op de radio.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef rubbereend het volgende:
Gerard zit er echt even doorheen
beetje maarquote:Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef rubbereend het volgende:
Gerard zit er echt even doorheen
Jezus zegquote:Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef Godtje het volgende:
[..]
Vooral die TT is een hoop werk in gestoken.
Omdat SHEquote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Silver_Shark het volgende:
waarom heeft Fok! geen SR aktie?
zal ik het even fixen?quote:
Hebbesquote:Op donderdag 24 december 2009 14:15 schreef Godtje het volgende:
[..]
ok ok dit keer vergat ik de knipoog PI
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Silver_Shark het volgende:
waarom heeft Fok! geen SR aktie?
ja klopt... ik melde het ook al.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:15 schreef Da_Sandman het volgende:
Tja, de vorige was 1861, dus daar kan ik vrij weinig aan doen dan.
Valt niet tegen nee!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef Da_Sandman het volgende:
Oei, live klinkt ie fantastisch.
Gerard wel op beeld dus?
thanksquote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef rubbereend het volgende:
zo het vorige topic ook even gerapareerd qua TT nummer
hij kijkt alsof hij aan het poepen isquote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef Noortje. het volgende:
OMG ik houd echt van dit nummer en die zanger en wooooooooow
Ah, is dat nou SHE.quote:
dus dankzij SHE vanwege dat hij een man is blijkbaar is geen SR aktiequote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:18 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dus dankzij SHE vanwege dat hij een man is blijkbaar is geen SR aktie
volgend jaar wel weer dan
Nee, omdat borderlinequote:Op donderdag 24 december 2009 14:18 schreef Silver_Shark het volgende:
[..]
dus dankzij SHE vanwege dat hij een man is blijkbaar is geen SR aktie
Niet echt heel bijzonder, ook niet lelijk ofzeau.quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:19 schreef Noortje. het volgende:
Een kerstmuts bij.
op hoeveel topics staan we nu?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef franklop het volgende:
FOK!actie volgend jaar, per geopend topic van SR 5 euro :p
Degene met de LAPO betaald.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef franklop het volgende:
prima ideequote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef franklop het volgende:
dat wil ik ook wel weten... dan kunnen we miss nu wel wat regelenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:21 schreef rubbereend het volgende:
[..]
op hoeveel topics staan we nu?
allemaal topics tot de 296 en dan wordt er al een nieuwe geopendquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
En 25 euro voor elke post door het slotje heen.
wat zit er allemaal in?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef Noortje. het volgende:
H&M pakket bezorgd waarvan ik niet wist dat die nog kwam.
Daaromquote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef rubbereend het volgende:
[..]da's niet eerlijk dat kunnen alleen de blauwen
Maak iedereen blauw.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef rubbereend het volgende:
Declareren bij Dannyquote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef rubbereend het volgende:
Gisteren was dat pakket bij het Journaal van 20uurquote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef Noortje. het volgende:
Dan betaalt de TS toch gewoon?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef rubbereend het volgende:
allemaal topics tot de 296 en dan wordt er al een nieuwe geopend
quote:
Want?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gisteren was dat pakket bij het Journaal van 20uur
Dat dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]inderdaad, ze heeft een verschrikkelijke stem
mijn declaraties zijn net de deur uitquote:
quote:
Doe dan Laylaquote:Op donderdag 24 december 2009 14:26 schreef iBenny het volgende:
Tears in Heaven... als band met je moeder
Oja?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:26 schreef rubbereend het volgende:
[..]
een briljant subforum was dat
maar dat is heel zeldzaam..... dat was gewoon knapquote:Op donderdag 24 december 2009 14:25 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik heb in het zwart ook wel eens door een slotje gepost hoor, dus het kán wel.
*snort*quote:Op donderdag 24 december 2009 14:26 schreef Noortje. het volgende:
Ik heb een lijntje met Annemieke.
Toevallig, ik had iets van ze verwacht na oud&nieuw (zeiden ze zelf ook), maar kreeg hem ruim een week eerder binnen.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:23 schreef Noortje. het volgende:
"iedereen moderator" dat was een tijdelijk subforum waarin iedereen de beschikking had over mod knopjes. Vrij hilarischquote:
Kwam een H&M pakket voorbij bij het item dat de consumenten dit jaar ook veel via internet bestellen. Geen idee oftie van jou wasquote:
Ik heb ook een previewbestelling nog staan voor de lente die in januari komt.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Toevallig, ik had iets van ze verwacht na oud&nieuw (zeiden ze zelf ook), maar kreeg hem ruim een week eerder binnen.
Maar dat zekerquote:
Natuurlijk was die van mij.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kwam een H&M pakket voorbij bij het item dat de consumenten dit jaar ook veel via internet bestellen. Geen idee oftie van jou was
Kon Tong80 eindelijk zijn eigen topics openhouden!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"iedereen moderator" dat was een tijdelijk subforum waarin iedereen de beschikking had over mod knopjes. Vrij hilarisch
quote:
Ah.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
"iedereen moderator" dat was een tijdelijk subforum waarin iedereen de beschikking had over mod knopjes. Vrij hilarisch
Precies.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef rubbereend het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Groningert het volgende:
Is al goed druk.. Ga zo maar weer eens heen, vannacht ook hele nacht gestaan, erg gezellig, vooral toen rooie rinus en Pédaalemmer langskwamen
Rampzalig die webshop qua bezorgtijden meestal ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb ook een previewbestelling nog staan voor de lente die in januari komt.
quote:arminvanbuuren
On my way to Groningen to support the dj's in the glass house of Serious Request #sr09. Playing on stage Grote Markt at 17.50
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Groningert het volgende:
erg gezellig, vooral toen rooie rinus en Pédaalemmer langskwamen
dat heb ik ook nog gezien op TV, geweldigquote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Groningert het volgende:
Is al goed druk.. Ga zo maar weer eens heen, vannacht ook hele nacht gestaan, erg gezellig, vooral toen rooie rinus en Pédaalemmer langskwamen
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef franklop het volgende:
[..]
Kon Tong80 eindelijk zijn eigen topics openhouden!
Jup, doet het goed in Groningenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef Noortje. het volgende:
Is dit die van Paramore?
kom je nou meequote:Op donderdag 24 december 2009 14:30 schreef Noortje. het volgende:
Ik zag net trouwens dat ik nog naar een tentoonstelling oid wilde in het Groninger Museum, had ik mooi kunnen combineren met een bezoekje GH.
Ik heb echt een hekel aan Paramore maar dit liedje is best leuk. Alleen ik vind haar uitspraak zo naar.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Jup, doet het goed in Groningen.
Hoe moet ik dat weten?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef rubbereend het volgende:
[..]
kom je nou meebinnenkort gaan ze toch dicht voor een verbouwing?
ik denk dat wij er weinig van mee gaan krijgenquote:
Laatste uurtje?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Sirolf het volgende:
Zo, thuis! Tijd om de laatste uurtje SR vanuit een verwarmd huis te volgen, in plaats van station Hilversum Noord of Weesp...
Was't weer mis met NS?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Sirolf het volgende:
Zo, thuis! Tijd om de laatste uurtje SR vanuit een verwarmd huis te volgen, in plaats van station Hilversum Noord of Weesp...
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan Paramore maar dit liedje is best leuk. Alleen ik vind haar uitspraak zo naar.
Misschien volgt ie Belgiëquote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laatste uurtje?Nog iets langer hoor.
algemene kennisquote:
Het ta ta ta tadadada stuk is wel tof om mee te zingenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ik heb echt een hekel aan Paramore maar dit liedje is best leuk. Alleen ik vind haar uitspraak zo naar.
Gaat zeker lukken, ik vertrek over een klein uurtje vanuit Zwolle.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef BoerBert het volgende:
[..]
17:50 al? Red jij dat nu wel met die maten van je?
quote:Niet met auto naar Serious Request
GRONINGEN - De politie raadt bezoekers van de stad Groningen aan om niet met de auto te komen, maar met het openbaar vervoer.
In verband met de slotdag van Serious Request is het bijzonder druk in de binnenstad.
Mensen, die toch met de auto komen, kunnen vanaf parkeerplaatsen aan de rand van de stad een pendelbus nemen
Nee en ik ga niet kijken.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hebt het 'optreden' gisteren gezien?
Ter illustratie:
veel plezierquote:Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaat zeker lukken, ik vertrek over een klein uurtje vanuit Zwolle.
Omdat je gister zei dat ze moesten werken tot 5-6 uur.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Gaat zeker lukken, ik vertrek over een klein uurtje vanuit Zwolle.
Doe je goed.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:34 schreef rubbereend het volgende:
damn dat SR is goed voor je postaantallenik nader de ton aan posts
Je punt?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:32 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je hebt het 'optreden' gisteren gezien?
Ter illustratie:
goed geregeldquote:
Al iemand anders gevonden die geen loonslaaf was vandaag.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:33 schreef BoerBert het volgende:
[..]
Omdat je gister zei dat ze moesten werken tot 5-6 uur.
jaren van hard werken zit erinquote:
S vergeten. Laatste uurtjes dus.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:31 schreef Godtje het volgende:
[..]
Laatste uurtje?Nog iets langer hoor.
Echt iets om trots op te zijn.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef rubbereend het volgende:
[..]
jaren van hard werken zit erin
Geweldig!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
"Schop die vervelende vent er toch es uit joh!"
Nope, is vanuit Hilversumquote:Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef Ritmo het volgende:
Zit die meid die vorig jaar door Giel geterroristeerd was er niet dit jaar als nieuwslezer?
Problemen tussen Amersfoort en Hilversum, waar ik ook last van had, aangezien mijn trein vanuit Amersfoort moest komen. Uiteindelijk met een kwartier vertraging aangekomen op Hoofddorp.quote:
Kwartier valt nog mee.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Problemen tussen Amersfoort en Hilversum, waar ik ook last van had, aangezien mijn trein vanuit Amersfoort moest komen. Uiteindelijk met een kwartier vertraging aangekomen op Hoofddorp.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Echt iets om trots op te zijn.
Vandaar die extra trein vanuit Den Haag HS richting Amersfoortquote:Op donderdag 24 december 2009 14:38 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Problemen tussen Amersfoort en Hilversum, waar ik ook last van had, aangezien mijn trein vanuit Amersfoort moest komen. Uiteindelijk met een kwartier vertraging aangekomen op Hoofddorp.
Nee hoor, de nieuwslezers zijn er dit jaar ook weer bij in Groningen op de laatste dag. Vorig jaar was 't echter Fleur Wallenburg, die gepest werd door Giel. Dit jaar staat Bart-Jan Cune er.quote:
Hmm, ik niet eigkquote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef Godtje het volgende:
Wham![]()
Daar krijg je toch een kerst gevoel van
ze heeft het meest gunstige schema van iedereen, kan elke dag op vaste tijden slapen. De onchtendshifts van Giel en Gerard en de helft van de tijd ook nog de grave yard. Dan blijf je een beetje in je ritmequote:Op donderdag 24 december 2009 14:37 schreef evert het volgende:
volgens mij is annemieke nog de meest fitte van de drie, ze blijft enthousiast!
Ja okee, maar das ook het enigequote:
Fleur presenteerde vorig jaar toch ook de updates of is dat alweer 2 jaar geleden?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nee hoor, de nieuwslezers zijn er dit jaar ook weer bij in Groningen op de laatste dag. Vorig jaar was 't echter Fleur Wallenburg, die gepest werd door Giel. Dit jaar staat Bart-Jan Cune er.
Wat is daar mis mee?quote:
de dienst van 2 tot 6quote:
Ik met Nikki en/of Astrid Kunstquote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil trouwen met de zanger van Rigby.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef Noortje. het volgende:
Nou ook nog even All I Want For Christmaaaas Is YOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU en dan is het feest compleet.
Volgens de gegevens is hij nog vrijgezelquote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef Noortje. het volgende:
Ik wil trouwen met de zanger van Rigby.
Ah, u gaat naar den Maerckt?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef -Hans- het volgende:
3 lagen sokken aan en dat moet voldoende zijn
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik met Nikki en/of Astrid Kunst
Hou je sokken vast, want ze blazen je eruit!quote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef -Hans- het volgende:
3 lagen sokken aan en dat moet voldoende zijn
Haha, niet te veel bij nadenken. xDquote:
logisch anders was het van 14.00 tot 16.00quote:
Allebei niet slechtquote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ik met Nikki en/of Astrid Kunst
Leeftijd speelt geen rol.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens de gegevens is hij nog vrijgezel
En ik ken nog wel iemand die hem van het lyceum kent en waarmee hij toen regelmatig muziek maakte. Kan alleen niet beloven dat hij het nummer nog heeftquote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Volgens de gegevens is hij nog vrijgezel
Da's alweer 2 jaar terug, in Den Haag. Vorig jaar deed Annemieke de TV-updates.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Fleur presenteerde vorig jaar toch ook de updates of is dat alweer 2 jaar geleden?
Deze uitspraak is hetzelfde als vloeken in een kerkquote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef gerbenp het volgende:
[..]
Hou je sokken vast, want ze blazen je eruit!
IK KAN HET NIET NEGERENquote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Haha, niet te veel bij nadenken. xD
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Deze uitspraak is hetzelfde als vloeken in een kerk
Eend tochquote:Op donderdag 24 december 2009 14:42 schreef rubbereend het volgende:
[..]
logisch anders was het van 14.00 tot 16.00
Ik laat hem lekker staaaaaaan!!!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef Sunnythesun het volgende:
[..]
En ik ken nog wel iemand die hem van het lyceum kent en waarmee hij toen regelmatig muziek maakte. Kan alleen niet beloven dat hij het nummer nog heeft
Nieuws updates deed Fleur, die is van NOS-headlines. Annemieke deed idd de SR updates. Maar dat zijn dus 2 verschillende dingenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:43 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Da's alweer 2 jaar terug, in Den Haag. Vorig jaar deed Annemieke de TV-updates.
Prachtig fragmentquote:Op donderdag 24 december 2009 14:44 schreef Groningert het volgende:
De echte emotionele shizzle moet nog komen, als Eric binnenkomt :
damnquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |