En rammen met de heftruck.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:08 schreef UIM het volgende:
Je moet ook eerst zo veel mogelijk soldaten killen, en pas daarna gaan lopen kutten met die dozen
Het is wel een van de makkelijkste waar ik nu ben ja. Die bij OG Loc is pas kut, Madd Dogg's Rhymebook ofzo, dan mag je alleen een mes gebruikenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:07 schreef Biels het volgende:
Die missie was makkelijk, beginner.
Dat ding kan ik dus echt niet onder controle houden, als ik een bocht probeer te maken pleur ik altijd omverquote:
Wacht maar tot je met zo'n vliegtuigje steeds onder zo'n radar moet blijven. Daar zat ik altijd mee te kuttenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is wel een van de makkelijkste waar ik nu ben ja. Die bij OG Loc is pas kut, Madd Dogg's Rhymebook ofzo, dan mag je alleen een mes gebruiken
kut indd. Lekker in de bossen vliegenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wacht maar tot je met zo'n vliegtuigje steeds onder zo'n radar moet blijven. Daar zat ik altijd mee te kutten
Ik heb ze ooit wel eens uitgespeeld hoor, wees maar niet bangquote:Op donderdag 24 december 2009 14:12 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wacht maar tot je met zo'n vliegtuigje steeds onder zo'n radar moet blijven. Daar zat ik altijd mee te kutten
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:10 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Het is wel een van de makkelijkste waar ik nu ben ja. Die bij OG Loc is pas kut, Madd Dogg's Rhymebook ofzo, dan mag je alleen een mes gebruiken
Nee hoor, bij de eerste missie moet je naar de kapper, die is nog makkelijker.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef Aethereal het volgende:TS kan de makkelijkste doch saaiste missie niet halen. Ik, Aethereal, concludeer: TS faalt.
Dat snap ik, maar altijd als ik die guard bij het zwembad voorbij ben, dan komt er een tweede guard bij en dan zien ze me als ik dat kamertje weer uitga.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Acinonyx het volgende:
[..]
Die is ook niet moeilijk, prutser, bij die missie is het gewoon de bedoeling dat je stealth gebruikt en je verstopt in de schaduwen_!
Is dat zo? want er staan er al wel een paar standaard op het terreinquote:Op donderdag 24 december 2009 14:14 schreef Dastan het volgende:
Ik heb echt een goede tip:
maak dat eerste hek nog niet open en ga meteen door naar het laadgebouw. Laad daar alle dozen al bij de ingang en schiet dan het eerste hek open. Dan is het alleen nog een kwestie van erin zetten. Soldaten komen pas als allebei de hekken open zijn.
Ja, ok. Dan moet je die natuurlijk wel nog even doden. Maar er komen geen nieuwe.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:16 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Is dat zo? want er staan er al wel een paar standaard op het terrein
Die is ook kut ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:13 schreef Irritatie100 het volgende:
[..]
Ik heb ze ooit wel eens uitgespeeld hoor, wees maar niet bang![]()
En die missie ging bij mij altijd juist wel. Waar ik het ergste mee zat te kloten was die missie bij Zero, waar je een radiografisch vliegtuig moest besturen en 4 koeriers moet neerknallen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |