En waarom niet?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:18 schreef Acinonyx het volgende:
Dat er überhaupt nog mensen zijn die ziggo nemen
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:20 schreef SuperwormJim het volgende:
Nergens last van hier met Ziggo.![]()
[ link | afbeelding ]
Blijven zeiken omdat ze een tijd geleden opstartproblemen hadden. Leuk, hoor. Ziggo is een prima bedrijf op moment. Als een bedrijf miljoenen aansluitingen over heel Nederland heeft dan zijn er altijd gevallen waarin iets mis gaat. Noem mij een nutsbedrijf waarbij dit niet het geval is....quote:
Ik ken geen enkel ander bedrijf dat zoveel fuck-ups maakt als ziggo. Als je na 45 bestellingen nog niet weet dat ergens een studentencomplex zit waar het tv signaal word betaald door de huurbaas middels een betalingsregeling, dan ben je echt heel slecht bezig.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:26 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
[..]
Blijven zeiken omdat ze een tijd geleden opstartproblemen hadden. Leuk, hoor. Ziggo is een prima bedrijf op moment. Als een bedrijf miljoenen aansluitingen over heel Nederland heeft dan zijn er altijd gevallen waarin iets mis gaat. Noem mij een nutsbedrijf waarbij dit niet het geval is....
Ik heb ook dat abbonement, en kijk eens wat ik nu krijg als uitslag:quote:Op donderdag 24 december 2009 13:24 schreef Trollface. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Same here, mijn 20Mbit haalt hij prima.
Hmm. Ik woon in Rhenenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:29 schreef TheYoung1 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Is dit normaal via de kabel???
-heerlen-
Ik wel, andere providers, andere energiemaatschappijen etc etc.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:29 schreef Sobraine het volgende:
[..]
Ik ken geen enkel ander bedrijf dat zoveel fuck-ups maakt als ziggo. Als je na 45 bestellingen nog niet weet dat ergens een studentencomplex zit waar het tv signaal word betaald door de huurbaas middels een betalingsregeling, dan ben je echt heel slecht bezig.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |