Als ze het zelfs bij imdb kut vinden, dan weet je dat het niet goed zitquote:
Heerlijke film !quote:Op donderdag 24 december 2009 12:58 schreef IntercityAPT het volgende:
Doe mij maar Santa's Slay. Horror-komedie. Kan je tenminste nog om bulderen.
Dat soort scores krijgen écht kutte films inderdaad... nog lager en dan worden ze zo slecht dat 't weer grappig wordt.quote:
IMDB scoresquote:Op donderdag 24 december 2009 13:02 schreef Syb-rund. het volgende:
[..]
Als ze het zelfs bij imdb kut vinden, dan weet je dat het niet goed zit
Mwah, eerlijk gezegd heb ik ook alleen maar genoten van de stukken waarin Santa bullshit uithaalt. De 2 hoofdpersonen boeien me niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:13 schreef Inverted_World het volgende:
Santa's slay, die was laatst op tv, een huisgenoot had hem op staan, stukje mee gekeken, maar ik trok het niveau van die film zo slecht echt verschrikkelijke die film. Maargoed
die vuurbal uit zn mondquote:Op donderdag 24 december 2009 13:16 schreef IntercityAPT het volgende:
[..]
Mwah, eerlijk gezegd heb ik ook alleen maar genoten van de stukken waarin Santa bullshit uithaalt. De 2 hoofdpersonen boeien me niet.
Kijk dat bedoel ik nouquote:Op donderdag 24 december 2009 13:19 schreef Inverted_World het volgende:
[..]
die vuurbal uit zn mondzo slecht , haha, nouja in dat opzicht is het weer grappig
.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |