quote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, hij was helemaal toeter namelijk
Hij heeft jou ook gemistquote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef Marissaatje het volgende:
Ooooh ik lees nu dat Waylon toch kaal gegaan is, jammer dat ik dat gemist hebt!
Ik hoor iedere avond dat Sorry zo vaak wordt aangevraagd, maar ik heb die hele plaat niet gehoordquote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had Kyteman trouwens wel verwacht als bezoeker in het Huis, niet geweest of wel?
Moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had Kyteman trouwens wel verwacht als bezoeker in het Huis, niet geweest of wel?
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Hans, wil je trouwens iedereen wegjagen met de TT?![]()
Ja dat zal vast wel ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dat nog wel 1000 keer gaan herhalen. Je kan het uiterarad ook terug kijken
Ook dat jaquote:Op donderdag 24 december 2009 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoor iedere avond dat Sorry zo vaak wordt aangevraagd, maar ik heb die hele plaat niet gehoord.
Irisquote:
Foto door Giel gemaakt, echt kaal is het niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef Marissaatje het volgende:
Ooooh ik lees nu dat Waylon toch kaal gegaan is, jammer dat ik dat gemist hebt!
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Deze plaat heeft al zo'n baard he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |