maar gewoon living doll weet je welquote:Op donderdag 24 december 2009 12:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Zou zoooo leuk zijn als It gets better geen #1 wordt![]()
![]()
![]()
Die kwam gisteren ook nog weer langsquote:Op donderdag 24 december 2009 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
Er zijn nog 2 wachtenden voor U, heb nog even geduld aubEr zijn opeens 400 wachtenden voor U!!! onze excuses voor het ongemak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die kwam gisteren ook nog weer langs![]()
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat trouwens wederom niet doorWaylon dacht dat het echt was in het begin volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat idee had ik ook jaquote:Op donderdag 24 december 2009 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waylon dacht dat het echt was in het begin volgens mij
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, hij was helemaal toeter namelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 12:27 schreef henkde_j het volgende:
Zo ben ook weer wakker. Grote markt was gister wel lachen. Is die gast met die trompet nog in het huis geweest?
Volgens mij dacht Angela trouwens echt dat Giel Balkenende aan de lijn hadquote:Op donderdag 24 december 2009 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:27 schreef henkde_j het volgende:
Zo ben ook weer wakker. Grote markt was gister wel lachen. Is die gast met die trompet nog in het huis geweest?
Hahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Hans, wil je trouwens iedereen wegjagen met de TT?![]()
U2
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij dacht Angela trouwens echt dat Giel Balkenende aan de lijn had.
Dat dacht ik toen ookquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij dacht Angela trouwens echt dat Giel Balkenende aan de lijn had.
Ik ben bang dat ze dat nog wel 1000 keer gaan herhalen. Je kan het uiterarad ook terug kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef Marissaatje het volgende:
Ooooh ik lees nu dat Waylon toch kaal gegaan is, jammer dat ik dat gemist hebt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |