Niet als je winterbanden hebt hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 12:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De ANWB vindt dat je dat niet moet doen.... IJzel is ook wel echt fucked up.
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
Niet als je winterbanden hebt hoor
Nou, tegen ijzel helpen je winterbanden ook absoluut niet meer afdoende. Sneeuw is idd geen probleem als je goede banden hebt.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:37 schreef Meddo het volgende:
[..]
Niet als je winterbanden hebt hoor
Dat kan toch helemaal niet Gerardquote:
Dat verbaasd je toch niet meer hoop ikquote:Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef DeLuna het volgende:
Zei hij nou... ik signaleer hem wel even?
Nee, maar ik wilde het even zeker wetenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat verbaasd je toch niet meer hoop ik
ze is nieuw hierquote:Op donderdag 24 december 2009 12:41 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Dat verbaasd je toch niet meer hoop ik
Al een hele weekquote:Op donderdag 24 december 2009 12:40 schreef DeLuna het volgende:
Zei hij nou... ik signaleer hem wel even?
Uit een tijd dat Madonna sowieso verdacht mooie liedjes maakte, met ook The Power of Goodbye.quote:
goedeMIDDAGquote:Op donderdag 24 december 2009 12:44 schreef Derek010 het volgende:
Goedemorgen! Ben net wakker, heb het een en ander gemist zie ik.
Radioquote:
Heb het gevoel dat ze alsnog veel aangevraagde nummers niet of niet direct draaienquote:Op donderdag 24 december 2009 12:46 schreef RedGuy het volgende:
Net zoals een user op de vorige pagina kan ik me ook niet herrineren dat Sorry voorbij is gekomen.. Vreemd, als hij zoveel aangevraagd wordt.
Ja dat was ik ja. Vind het hoe meer ik er over nadenk steeds gekker. Waarom zou dat zijn?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:46 schreef RedGuy het volgende:
Net zoals een user op de vorige pagina kan ik me ook niet herrineren dat Sorry voorbij is gekomen.. Vreemd, als hij zoveel aangevraagd wordt.
Direct is natuurlijk ook volstrekt onmogelijk.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:46 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Heb het gevoel dat ze alsnog veel aangevraagde nummers niet of niet direct draaien
hoezo? ze geven toch ook een optredenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Direct is natuurlijk ook volstrekt onmogelijk.
Misschien omdat het geen goede plaat is??quote:Op donderdag 24 december 2009 12:47 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ja dat was ik ja. Vind het hoe meer ik er over nadenk steeds gekker. Waarom zou dat zijn?
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:48 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Misschien omdat het geen goede plaat is??
Dus echt maar één keer?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:49 schreef naatje_1 het volgende:
dinsdag 22-12-2009 07:28 Kyteman Sorry (Live In Tivoli) GIEL
euh, neequote:Op donderdag 24 december 2009 12:49 schreef TheVulture het volgende:
Lennon is ook zo'n coole naam voor je kind he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |