Tim Allenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:17 schreef naatje_1 het volgende:
Ik ken iemand die ooit kerstman was...
Damn, nog steeds de Gerard modus niet helemaal te pakkenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:18 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, NOOIT MEER WAT VAN GEHOORD
Meer Ekstra Weekend luisteren dusquote:Op donderdag 24 december 2009 12:19 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Damn, nog steeds de Gerard modus niet helemaal te pakken
Of kijken want dat is nog leukerquote:Op donderdag 24 december 2009 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meer Ekstra Weekend luisteren dus
Daar ligt het niet aan, ik ben gewoon nog weinig scherp vandaag.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:20 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Meer Ekstra Weekend luisteren dus
quote:
Notoire Limburgse wildpoeper gepakt
AMSTERDAM - De politie heeft in Heerlen een 47-jarige wildpoeper aangehouden die al twee jaar in een park zijn behoefte deed.
De man kon thuis geen toilet gebruiken en maakte zich minimaal vijftig keer schuldig aan het onderpoepen van het park.
Door de aanhouding is er volgens de politie een einde gemaakt aan 'de ergerlijke verontreinigingen' in het wandelpark tussen de Tichelbeekstraat en de Welterlaan.
Sinds twee jaar poepte de man in de nachtelijke uren de wandel- en fietspaden onder, waarbij hij talloze papieren zakdoekjes liet slingeren.
Ja, maar niet iedereen heeft beschikking over internet op vrijdagavondquote:Op donderdag 24 december 2009 12:21 schreef themauster het volgende:
[..]
Of kijken want dat is nog leuker
KEEEIHAARRRDE POOORNOO.quote:Notoire Limburgse wildpoeper gepakt
AMSTERDAM - De politie heeft in Heerlen een 47-jarige wildpoeper aangehouden die al twee jaar in een park zijn behoefte deed.
De man kon thuis geen toilet gebruiken en maakte zich minimaal vijftig keer schuldig aan het onderpoepen van het park.
Door de aanhouding is er volgens de politie een einde gemaakt aan 'de ergerlijke verontreinigingen' in het wandelpark tussen de Tichelbeekstraat en de Welterlaan.
Sinds twee jaar poepte de man in de nachtelijke uren de wandel- en fietspaden onder, waarbij hij talloze papieren zakdoekjes liet slingeren.
maar gewoon living doll weet je welquote:Op donderdag 24 december 2009 12:24 schreef Captain_Slow het volgende:
Zou zoooo leuk zijn als It gets better geen #1 wordt![]()
![]()
![]()
Die kwam gisteren ook nog weer langsquote:Op donderdag 24 december 2009 12:23 schreef naatje_1 het volgende:
Er zijn nog 2 wachtenden voor U, heb nog even geduld aubEr zijn opeens 400 wachtenden voor U!!! onze excuses voor het ongemak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."The whole image is that eternal suffering awaits anyone who questions God's infinite love. Believe or die! Thank you, forgiving Lord, for all those options.”
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:25 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Die kwam gisteren ook nog weer langs![]()
De cursus omgaan met teleurstellingen gaat trouwens wederom niet doorWaylon dacht dat het echt was in het begin volgens mijSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat idee had ik ook jaquote:Op donderdag 24 december 2009 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waylon dacht dat het echt was in het begin volgens mij
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, hij was helemaal toeter namelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 12:27 schreef henkde_j het volgende:
Zo ben ook weer wakker. Grote markt was gister wel lachen. Is die gast met die trompet nog in het huis geweest?
Volgens mij dacht Angela trouwens echt dat Giel Balkenende aan de lijn hadquote:Op donderdag 24 december 2009 12:26 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:27 schreef henkde_j het volgende:
Zo ben ook weer wakker. Grote markt was gister wel lachen. Is die gast met die trompet nog in het huis geweest?
Hahahaquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Hans, wil je trouwens iedereen wegjagen met de TT?![]()
U2
Dat weet ik wel zekerquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij dacht Angela trouwens echt dat Giel Balkenende aan de lijn had.
Dat dacht ik toen ookquote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Volgens mij dacht Angela trouwens echt dat Giel Balkenende aan de lijn had.
Ik ben bang dat ze dat nog wel 1000 keer gaan herhalen. Je kan het uiterarad ook terug kijkenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef Marissaatje het volgende:
Ooooh ik lees nu dat Waylon toch kaal gegaan is, jammer dat ik dat gemist hebt!
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nee, hij was helemaal toeter namelijk
Hij heeft jou ook gemistquote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef Marissaatje het volgende:
Ik hoor iedere avond dat Sorry zo vaak wordt aangevraagd, maar ik heb die hele plaat niet gehoordquote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had Kyteman trouwens wel verwacht als bezoeker in het Huis, niet geweest of wel?
Moet je niet aan mij vragenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik had Kyteman trouwens wel verwacht als bezoeker in het Huis, niet geweest of wel?
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:28 schreef Captain_Slow het volgende:
Hans, wil je trouwens iedereen wegjagen met de TT?![]()
Ja dat zal vast wel ja.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik ben bang dat ze dat nog wel 1000 keer gaan herhalen. Je kan het uiterarad ook terug kijken
Ook dat jaquote:Op donderdag 24 december 2009 12:30 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Ik hoor iedere avond dat Sorry zo vaak wordt aangevraagd, maar ik heb die hele plaat niet gehoord.
Irisquote:
Foto door Giel gemaakt, echt kaal is het niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:29 schreef Marissaatje het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef TheVulture het volgende:
Deze plaat heeft al zo'n baard he
Dat is eigenlijk wel waarquote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef Godtje het volgende:
Nou een keertje ZZ top is wel weer eens leuk.
Eigenlijk is hij best wel lelijkquote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Foto door Giel gemaakt, echt kaal is het niet.
[ afbeelding ]
Ik zou 'm doenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:32 schreef Briggy het volgende:
[..]
Foto door Giel gemaakt, echt kaal is het niet.
[ afbeelding ]
Of spaties.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:33 schreef naatje_1 het volgende:
je mag ook spatie's gebruiken tegenwoordig
De ANWB vindt dat je dat niet moet doen.... IJzel is ook wel echt fucked up.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:35 schreef TheVulture het volgende:
Ik moet vanavond ook nog weg.... nog maar eens over nadenken
Preciesquote:
Dit is een leuk nummer idd.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:37 schreef TheVulture het volgende:
Ach, eentje uit de tijd toen Racoon nog gewoon een leuk fris bandje was......
Niet als je winterbanden hebt hoorquote:Op donderdag 24 december 2009 12:37 schreef TAV74 het volgende:
[..]
De ANWB vindt dat je dat niet moet doen.... IJzel is ook wel echt fucked up.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |