Dit meen je niet toch?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:55 schreef wise het volgende:
echt lekker eten. Met veel zorg gemaakt. Ben er elke dag te vinden. Met ontbijt en avondeten![]()
![]()
Je werkt bij V&D?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:55 schreef wise het volgende:
echt lekker eten. Met veel zorg gemaakt. Ben er elke dag te vinden. Met ontbijt en avondeten![]()
![]()
Om daar al mee te beginnen inderdaadquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef porsche1 het volgende:
Friet kan elke mongool nog maken. Maar nee bij de la Place is dat natuurlijk niet te vreten.
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef porsche1 het volgende:
Friet kan elke mongool nog maken.
En de lunch dan? Is die niet lekker?quote:Op donderdag 24 december 2009 11:55 schreef wise het volgende:
![]()
true, prutsersquote:Op donderdag 24 december 2009 11:56 schreef porsche1 het volgende:
Friet kan elke mongool nog maken. Maar nee bij de la Place is dat natuurlijk niet te vreten.
Zeker, het is ook best acceptabel eten. Maar toch niet als kerstdiner?quote:Op donderdag 24 december 2009 12:00 schreef Adelante het volgende:
Ze hebben wel lekkere broodjes voor tijdens de lunch, TS werkt op een mooie locatie
Ik zag zelfs dat je bij de HEMA je kerstdiner kunt afhalenZou dat een rookworst zijn?
Juist.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:00 schreef Adelante het volgende:
Ze hebben wel lekkere broodjes voor tijdens de lunch, TS werkt op een mooie locatie
quote:Op donderdag 24 december 2009 11:52 schreef jitzzzze het volgende:
Ik ben dus aan t werk naast een filiaal van de V&D. En daar is vandaag een afhaalpunt van La Place: voor wie het niet kent, La Place maakt acceptabel voedsel voor na het winkelen of voor onderweg.
Maar je kan het dus ook bestellen voor thuis. Nu is dat nog tot daaraan toe voor een normale dag. Kan ik me best voorstellen dat je dat doet.
Maar voor tijdens Kerst?![]()
Serieus, dat kan je je familie en vrienden toch niet voor zetten en dan verwachten dat ze het lekker vinden? Of dat je gaat doen alsof je het zelf gemaakt hebt
Dikkerdje dap.quote:Op donderdag 24 december 2009 12:04 schreef Jahr00n het volgende:
Ik laat gewoon de turk komen met 15 broodjes.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |