Ik rij welquote:Op donderdag 24 december 2009 11:07 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Straks nog even de taarten ophalen, dat was ik bijna vergeten
Geef hem nog een paar uur om zich aan te passenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Gewoon doen!
Maar ik verbaas mij het meest over de wens van het merendeel van de bevolking om de mede-landgenoten in een soort van keurslijf te persen. Alle middelen om te controleren zijn toegestaan, sterker nog, men gilt om meer controle en o wee als er niet goed genoeg gecontroleerd is. De halve bevolking en de Tweede Kamer staan onmiddellijk op de achterste benen.
Mooi, want het is nog steeds gladquote:
Vergeet het kabinet niet: volkómen over z'n toeren!quote:Op donderdag 24 december 2009 11:04 schreef Teun_ZHV het volgende:
Maar ik verbaas mij het meest over de wens van het merendeel van de bevolking om de mede-landgenoten in een soort van keurslijf te persen. Alle middelen om te controleren zijn toegestaan, sterker nog, men gilt om meer controle en o wee als er niet goed genoeg gecontroleerd is. De halve bevolking en de Tweede Kamer staan onmiddellijk op de achterste benen.
Uiteindelijk blijk ik ook vaak een slappe Jan Doedel te zijn. Maar zo het er nu voor staat, laat ik mijn paspoort niet meer verlengen en komt er ook geen van overheidswege verstrekt kastje in mijn auto.quote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef KRIBBET het volgende:
Dus alswe later allemaal verplicht een chip in onze nek krijgen doe jij niet mee
Er mankeert echt niet veel aan of het is zo verquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Gert het volgende:
[..]
Vergeet het kabinet niet: volkómen over z'n toeren!
Niet raar ook, want het hele binnenhof staat vol met woedende mensen die meer controle eisen. Balkenende heeft als knieval zojuist het leger in verhoogde staat van paraatheid gebracht en de grenstroepen bevel gegeven met scherp te schieten op alles wat zich niet kan legitimeren.
Dat dit kán in Nederland!
Paspoort heb je niet echt nodig en dat kastje komt er echt nietquote:Op donderdag 24 december 2009 11:13 schreef Teun_ZHV het volgende:
[..]
Uiteindelijk blijk ik ook vaak een slappe Jan Doedel te zijn. Maar zo het er nu voor staat, laat ik mijn paspoort niet meer verlengen en komt er ook geen van overheidswege verstrekt kastje in mijn auto.
Niets mis met zo'n chip, heeft mijn kat ookquote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Dus alswe later allemaal verplicht een chip in onze nek krijgen doe jij niet mee
Nee, ik hoef geen taart, ik heb eigenlijk helemaal niets met taartenquote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dan wil je zeker ook een stuk taart?
Mijn katten en honden ook en ze lopen nooit wegquote:Op donderdag 24 december 2009 11:16 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niets mis met zo'n chip, heeft mijn kat ook
Ik heb een chipgestuurd kattenluik, zodat alleen mijn kat naar binnen kan. Wereldsquote:Op donderdag 24 december 2009 11:18 schreef KRIBBET het volgende:
[..]
Mijn katten en honden ook en ze lopen nooit wegZonde van het geld geweest
En nu ben ik echt weg.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |