quote:Op donderdag 24 december 2009 10:17 schreef Da_Sandman het volgende:
Kijk, Gerard laat me zelfs lachen bij Kane.
quote:Op donderdag 24 december 2009 10:16 schreef Dichterbijer het volgende:
De vorige versie van zijn Living Doll vind ik vele malen beter... lekker naturel
Dan zijn mensen er nu ook weer klaar mee. Stoppen op het hoogtepunt is niet het sterkste punt van mensen.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:19 schreef Remsjo het volgende:
[..]
Jaaa dit vind ik ook. De eerste keer toen ie het deed was echt briljant. Nu is het ook nog wel briljant maar meer van hetzelfde
Ik geloof dat dat de voornaamste reden is dat ik het erg lastig zou hebben in dat huis. Sommige zien er echt bijzonder goor uit.quote:
Ja dat wel, maar toen Giel dat sapje voor de camera hieldquote:Op donderdag 24 december 2009 10:22 schreef Godtje het volgende:
[..]
Allemaal normale dingen
Lijkt mij meevallen.
Eerst een dagje voorzichtig opbouwen dus geen normaal kerstdiner voor de heren en dame.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:24 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zou die van vanmiddag ook niet nemen. Dikke toeter, vanavond normaal eten, dat houden we dan nog wel vol...
Nee, dat kun je wel vergeten inderdaad. Denk sowieso dat je niet echt flitsende kerstdagen hebt na zo'n week.quote:Op donderdag 24 december 2009 10:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Eerst een dagje voorzichtig opbouwen dus geen normaal kerstdiner voor de heren en dame.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |