quote:Op donderdag 24 december 2009 08:18 schreef Godtje het volgende:
Ben je homo?
Zo koud is het niet mietje.
Gast. Wat zeg je nou toch allemaal!?!quote:Op donderdag 24 december 2009 06:09 schreef typhardmaar het volgende:
Ik voel met mijn vinger de ruit van een huisraam lichtjes aan, en moet hem snel weer verwijderen.
Hij voelt niet met z'n vinger aan, hij voelt lichtjes met z'n vinger aan. En hij moest z'n vinger verwijderen, niet de ruit.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Gast. Wat zeg je nou toch allemaal!?!
Wat is een huisraam? Je voelt dingen met je vinger aan? En waarom moest je de ruit verwijderen?
Ik snap er echt geen kont van.
dit dus. Leer nederlands aub.quote:Op donderdag 24 december 2009 09:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Wat is een huisraam? Je voelt dingen met je vinger aan? En waarom moest je de ruit verwijderen?
ik slaap ook nog erm zomers maar als ik naar buiten ga vind ik het wel gruwlijk koudquote:Op donderdag 24 december 2009 10:40 schreef Lundegaard het volgende:
Gruwelijk koud `snachts?
Zolang ik nog enkel in m`n boxer slaap en èèn normaal dekentje, is het absoluut niet koud, sissy.
Hooguit een beetje fris.
quote:Op donderdag 24 december 2009 09:50 schreef zovty het volgende:
[..]
Moet je niet naar buiten gaan zonder je eerst aan te kleden....quote:Op donderdag 24 december 2009 10:52 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
ik slaap ook nog erm zomers maar als ik naar buiten ga vind ik het wel gruwlijk koud
Global warming gebeurt al, alleen of wij mensen het veroorzaken is de vraag.quote:Op donderdag 24 december 2009 16:58 schreef thewhiteguy het volgende:
[..]
![]()
Staan ze dan met hun "theorien"
Veroorzaken niet. Het is een ciclus van de aarde die al jaren zo ging voor er een mens op aarde liep. Versnellen doen we wel aangezien er nu 300% meer CO2 in de lucht zit dan vlak voor de laatste ijstijd. Al is t zo jammer dat alles wat men er nu aan doet al te laat is. Aangezien die veranderingen die we nu zien al zijn veroorzaakt door CO2 wat in de jaren 70 (ongeveer) de lucht is in gegooid. Alles wat we daarna hebben gedaan moet dus nog komen. Volgens Al Gore zn berekeningen is in 2014 de Noordpool in de zomer volledig gesmolten. Wat denken de wereld leiders dan nu te doen door 20% (dat hadden ze toch afgesproken??) minder CO2 uit te willen stoten voor 2012 oid?quote:Op donderdag 24 december 2009 17:13 schreef Appelknaller het volgende:
[..]
Global warming gebeurt al, alleen of wij mensen het veroorzaken is de vraag.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |