SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Chubun Tomata
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:14 schreef Teezie het volgende:
(Y)Nee, ik blijf gewoon in Nederland hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik zie rond in de wereld,
waarin de stenen rusten,
de planten levend groeien,
de dieren voelend leven ...
ik wist dat die weer gepost zou worden.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:17 schreef zarGon het volgende:
Eckte eckte nemen een typemachine mee.
Waarom?quote:Op donderdag 24 december 2009 02:13 schreef Bonzai. het volgende:
Volgaarne zou ik hier een reclamatie deponeren nopens de exorbitante utilisatie van schootcomputers in de klas.
Eckte BOAZEN gebruk'n bic en papier, JOA?!!!
Dat was mijn laatste keer.quote:Op donderdag 24 december 2009 02:18 schreef FunkyHomosapien het volgende:
[..]
ik wist dat die weer gepost zou worden.
Het is de schuld van fok!quote:Op donderdag 24 december 2009 02:20 schreef Caspian het volgende:
Zeggen hoe echte bazen het doen, maar zelf in de vakantie met school bezig zijn.
TS is een domme kutscholier (HBO of lager).quote:Op donderdag 24 december 2009 02:13 schreef Bonzai. het volgende:
Volgaarne zou ik hier een reclamatie deponeren nopens de exorbitante utilisatie van schootcomputers in de klas.
Eckte BOAZEN gebruk'n bic en papier, JOA?!!!
Volgens mij zitten er meer laptops op hbo dan op wo....quote:Op donderdag 24 december 2009 02:39 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
TS is een domme kutscholier (HBO of lager).
quote:Op donderdag 24 december 2009 02:14 schreef Teezie het volgende:
(Y)huh?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'll be back
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |