goed punt wat je aansnijdt. Desalniettemin koop ik liever een straatkrant en maak een praatje met de zwerver, ook al staat ie daar puur voor de centen ipv dat ik ook maar enig geld geef aan malariaquote:Op donderdag 24 december 2009 01:02 schreef Yi-Long het volgende:
Ik snap sowieso niet waarom we hier daklozen in de kou neerzetten om een waardeloos duur kutblaadje te moeten verkopen waar niemand op zit te wachten, op een plek waar ze alleen maar storend aanwezig zijn, en waar ze zichzelf ook een beetje voor lul zetten.
Laat die mensen gewoon in hun waardigheid, of laat ze desnoods iets doen wat WEL nuttig is, zonder dat opdringerige geforceerde 'kijk ons eens hier gedwongen in de kou staan zielig te glimlachen met de hoop dat we een fooi krijgen'.
Dat ik in de standaard goede doelen weinig/geen vertrouwen meer heb, was al langer bekend (heb ook uitgelegd waarom in die poll laatst), maar persoonlijk heb ik echt geen enkele behoefte om een straatkrantje te kopen, laat staan te lezen.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:06 schreef ASroma het volgende:
[..]
goed punt wat je aansnijdt. Desalniettemin koop ik liever een straatkrant en maak een praatje met de zwerver, ook al staat ie daar puur voor de centen ipv dat ik ook maar enig geld geef aan malariaAl die b-artiesten die massaal komen opdagen om hun gezicht te laten zien, er is gewoon zoveel fout aan.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:04 schreef Dawwa het volgende:
Mensen in derdewereldlanden, üntermenschen.
Ja, dat zal allemaal wel zo zijn. Maar je kunt publiekelijk 100 euro geven en daarmee iemand helpen en zelf gaan pronken met je goedgeefsheid. Of je kunt zuur afgeven op anderen en zelf wederom geen ene kut doen. He?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:59 schreef Drinky het volgende:
TS, snap dat dan, die mensen doen het meer voor hun sociaal beeld, niet voor het goede doel en al helemaal niet voor iemand anders
Het is dan ook alweer een tijdje geleden dat ik een topic heb geopend.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:41 schreef Agiath het volgende:
Sinds tijden niet meer zo eens geweest met een TS, hulde.
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:41 schreef Agiath het volgende:
Sinds tijden niet meer zo eens geweest met een TS, hulde.
De muziek is wel beter dan bij 3FM op het moment.quote:Op donderdag 24 december 2009 01:04 schreef Koko_Banana het volgende:
* Denkt meteen aan Studio Brussel en het glazen huis*
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |