Jonge sukkel lees dan wat ik typ. Als ik scheer moet ik de volgende dag alweer scheren.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:35 schreef Aethereal het volgende:
Misschien moet je je een keer scheren?
epilerenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:36 schreef Teezie het volgende:
[..]
Jonge sukkel lees dan wat ik typ. Als ik scheer moet ik de volgende dag alweer scheren.
Jeweettoch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Sorry jongeman maar ik zie nergens in de OP het woord 'scheren' staan. Wees de volgende keer ene beetje duidelijker aub.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:36 schreef Teezie het volgende:
[..]
Jonge sukkel lees dan wat ik typ. Als ik scheer moet ik de volgende dag alweer scheren.
Heb jij ff geluk.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef Dawwa het volgende:
19 jaar hier en nog geeneens stoppeltjes, enkel 1 x per maand wat dons weghalen
Vrouwen die hun gezicht moeten scheren,quote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef Dawwa het volgende:
Aapquote:Op donderdag 24 december 2009 00:39 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Vrouwen die hun gezicht moeten scheren,
homoquote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef Dawwa het volgende:
Gast, ik heb dat bij 1 haartje gedaan en ik schreeuwde nog harder dan toen ik voor het eerst bij de tandarts wasquote:Op donderdag 24 december 2009 00:41 schreef peleetje het volgende:
[..]
pincet pakken en 1 voor 1 alle haren eruit trekken.
suc6
Is dat het beste waar je op kon komen?quote:
zeker nooit in het leger gezeten.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:41 schreef Teezie het volgende:
[..]
Gast, ik heb dat bij 1 haartje gedaan en ik schreeuwde nog harder dan toen ik voor het eerst bij de tandarts was
En dat is relevant omdat?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:46 schreef peleetje het volgende:
[..]
zeker nooit in het leger gezeten.
Laat me raden, jij hebt ook een specifieke voorkeur naar mannenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef Dawwa het volgende:
Mannen zijn zo kleinzerigquote:Op donderdag 24 december 2009 00:41 schreef Teezie het volgende:
[..]
Gast, ik heb dat bij 1 haartje gedaan en ik schreeuwde nog harder dan toen ik voor het eerst bij de tandarts was
Mijn baard is echt pikzwart.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef L0t.. het volgende:
Wees blij. 'Mannen' met zo'n poezelig huidje
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef L0t.. het volgende:
Wees blij. 'vrouwen' met zo'n poezelig huidje
Dan doe je het niet....... groei!quote:Op donderdag 24 december 2009 00:49 schreef Teezie het volgende:
[..]
Mijn baard is echt pikzwart.
Hebben jullie geen tips? Want ik heb geen zin om om de 2dagen te gaan scheren.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:51 schreef Teezie het volgende:
[..]
Jij houdt van behaarde vrouwen?
Dan heb je blijkbaar gewoon een snelle baardgroei.quote:
Iets met genen, verder in de evolutie, stelletje neanderthalersquote:Op donderdag 24 december 2009 00:48 schreef Drinky het volgende:
[..]
Laat me raden, jij hebt ook een specifieke voorkeur naar mannen?
0624176852quote:Op donderdag 24 december 2009 01:18 schreef Teezie het volgende:
WTF WOU JE MET DEZE TOPIC BEREIKEN?JE HEBT GEWOOn 1 KANKRE GROTE LANG BAARD JE MEOT ELKE DAG 2 X SCHEREN ANDERS ZIE JE ER UIT NET ALS JOU KONTHAAR EN TOCH ZOEK JE TIPS :"(
MENSEN DIE OP YOUTUBE SCHEERTIPS ZOEKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAST OF BAARD LATEN GROEIEN OF NIE THUILEN
ps wat was nummer van je zusje ookalweer
Gastquote:Op donderdag 24 december 2009 01:18 schreef Teezie het volgende:
WTF WOU JE MET DEZE TOPIC BEREIKEN?JE HEBT GEWOOn 1 KANKRE GROTE LANG BAARD JE MEOT ELKE DAG 2 X SCHEREN ANDERS ZIE JE ER UIT NET ALS JOU KONTHAAR EN TOCH ZOEK JE TIPS :"(
MENSEN DIE OP YOUTUBE SCHEERTIPS ZOEKEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GAST OF BAARD LATEN GROEIEN OF NIE THUILEN
OMG jij weet het nogquote:Op donderdag 24 december 2009 01:21 schreef Dartanion het volgende:
Prachtig, dit is dezelfde kerel die in 1 nacht ongeveer 7 pagina's met zichzelf gelult heeft
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:35 schreef Teezie het volgende:
Kanker baard. Hij groeit gewoon na 1 dagje al. Hebben jullie geen tips of iets wat je kan doen zodat je teminste paar dagen glad kan blijven? Na 1 dagje lijk ik al op een halve bokito.
HELP
Brokstukken Air France-toestel gevondenquote:Op donderdag 24 december 2009 01:21 schreef Dartanion het volgende:
Prachtig, dit is dezelfde kerel die in 1 nacht ongeveer 7 pagina's met zichzelf gelult heeft
JONGE WAAROM WUOTE JE HEM IK HEB HEM TOCH GEQUOTE EN WAT IS DAT VOOR ANTWOORD DALIJK DENKT IEDEREEN IK BEN HOMO OFZO KANKER MONGOOL JIJ MAAKT ME AL HELE DAG BOOS EERST WAKKER BELLEN OM 10 UUR IN OCHTEND EN NU ZIT JE TE KANKREN ALSOF JE KANKER MET JE VOORNAAM HEET 1 WEEK PRAAT IK NIET MEER MET JOU!quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef Dawwa het volgende:
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:18 schreef Teezie het volgende:
quote:
Dude, wat heb je geroken?quote:Op donderdag 24 december 2009 01:25 schreef Teezie het volgende:
[..]
JONGE WAAROM WUOTE JE HEM IK HEB HEM TOCH GEQUOTE EN WAT IS DAT VOOR ANTWOORD DALIJK DENKT IEDEREEN IK BEN HOMO OFZO KANKER MONGOOL JIJ MAAKT ME AL HELE DAG BOOS EERST WAKKER BELLEN OM 10 UUR IN OCHTEND EN NU ZIT JE TE KANKREN ALSOF JE KANKER MET JE VOORNAAM HEET 1 WEEK PRAAT IK NIET MEER MET JOU!
als je spierballen wilt kweken op de luie manier dan moet je testosteron slikken he, niet oestrogenen.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef Dawwa het volgende:
ZWARE BOTTEN JONGE ZWARE BOTTENquote:Op donderdag 24 december 2009 01:38 schreef Teezie het volgende:
[..]@ Dawwa zeggen terwijl die vetzak hier kanker mongolisch bezig is
quote:
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:42 schreef Teezie het volgende:
Jongens sorry maar mijn zusje heeft mijn wachtwoord en ze zit te kankeren.
NEE GEEN FOTOS
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Drive few cars and far more unicorns.
.
Mr.Cooper schreef ooit het volgende:
ik kan teminste headbangen, lekker met me lange haar lopen chille en zo, kan ik van jou niet zeggen naar je chemokuur-kop
Wel is wat haartjes er uitgetrokken ja. Niet echt fijn inderdaad. Pas had ik me ook een keer niet geschoren en mensen dachten dat ik voor een nieuwe look gingquote:Op donderdag 24 december 2009 00:44 schreef Teezie het volgende:
Wie heeft keer zijn baard ge epileerd?
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:23 schreef Teezie het volgende:
[..]
Brokstukken Air France-toestel gevonden
9 *
quote:Op donderdag 24 december 2009 01:42 schreef Teezie het volgende:
Jongens sorry maar mijn zusje heeft mijn wachtwoord en ze zit te kankeren.
NEE GEEN FOTOS
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |