Jonge sukkel lees dan wat ik typ. Als ik scheer moet ik de volgende dag alweer scheren.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:35 schreef Aethereal het volgende:
Misschien moet je je een keer scheren?
epilerenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:36 schreef Teezie het volgende:
[..]
Jonge sukkel lees dan wat ik typ. Als ik scheer moet ik de volgende dag alweer scheren.
Jeweettoch.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.★5731U★ Death from above '79★You're a woman, i'm a machinielsie ★ ✠ ★ Telkens weer een beetje sterven★ I was born in a winterstorm, i live there still★
Sorry jongeman maar ik zie nergens in de OP het woord 'scheren' staan. Wees de volgende keer ene beetje duidelijker aub.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:36 schreef Teezie het volgende:
[..]
Jonge sukkel lees dan wat ik typ. Als ik scheer moet ik de volgende dag alweer scheren.
Heb jij ff geluk.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef Dawwa het volgende:
19 jaar hier en nog geeneens stoppeltjes, enkel 1 x per maand wat dons weghalen
Vrouwen die hun gezicht moeten scheren,quote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef Dawwa het volgende:
Aapquote:Op donderdag 24 december 2009 00:39 schreef Dartanion het volgende:
[..]
Vrouwen die hun gezicht moeten scheren,
homoquote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef Dawwa het volgende:
Gast, ik heb dat bij 1 haartje gedaan en ik schreeuwde nog harder dan toen ik voor het eerst bij de tandarts wasquote:Op donderdag 24 december 2009 00:41 schreef peleetje het volgende:
[..]
pincet pakken en 1 voor 1 alle haren eruit trekken.
suc6
Is dat het beste waar je op kon komen?quote:
zeker nooit in het leger gezeten.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:41 schreef Teezie het volgende:
[..]
Gast, ik heb dat bij 1 haartje gedaan en ik schreeuwde nog harder dan toen ik voor het eerst bij de tandarts was
En dat is relevant omdat?quote:Op donderdag 24 december 2009 00:46 schreef peleetje het volgende:
[..]
zeker nooit in het leger gezeten.
Laat me raden, jij hebt ook een specifieke voorkeur naar mannenquote:Op donderdag 24 december 2009 00:37 schreef Dawwa het volgende:
Mannen zijn zo kleinzerigquote:Op donderdag 24 december 2009 00:41 schreef Teezie het volgende:
[..]
Gast, ik heb dat bij 1 haartje gedaan en ik schreeuwde nog harder dan toen ik voor het eerst bij de tandarts was
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |