Dus als mensen niet pinnen geven ze geen geld uitquote:Op woensdag 23 december 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Da's goed nieuws, het betekent dat de mensen weer geld uit durven geven en dat is goed voor de economie.
Dat zei ik toch niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dus als mensen niet pinnen geven ze geen geld uit?
Jij ziet het verband niet?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:55 schreef Drinky het volgende:
[..]
Dus als mensen niet pinnen geven ze geen geld uit?
Heeft er geen zak mee te maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Da's goed nieuws, het betekent dat de mensen weer geld uit durven geven en dat is goed voor de economie.
Jawelquote:
Of dat een kilo appels nu met de pin word betaald, en niet met contant geld.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Door een sleuf halen vind ik handiger dan 'm er ergens in te steken, beter bedenken ze iets zonder al die heisa, zoals gratis geld ofzo.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:58 schreef Beavis het volgende:
Verdomme!! De wereld vergaat echt in 2012:
http://www.nu.nl/economie(...)rdwijnt-in-2012.html
te makkelijk.....ik laat het over aan een anderquote:Op donderdag 24 december 2009 00:00 schreef Drinky het volgende:
[..]
Door een sleuf halen vind ik handiger dan 'm er ergens in te steken, beter bedenken ze iets zonder al die heisa, zoals gratis geld ofzo.
quote:Op donderdag 24 december 2009 00:02 schreef Beavis het volgende:
[..]
te makkelijk.....ik laat het over aan een ander
Ja oke. Maar het is wel een beetje verdraaid. Het komt vooral door het weer in het weekend, dat iedereen nu alles koopt. Je kan beter de PIN-betalingen in de week voor kerst optellen om conclusies te trekken over uitgaven.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
Dit zou best wel eens de triestse post van 2009 kunnen zijn. Op de valreep.quote:Op donderdag 24 december 2009 00:02 schreef Cesare-Borgia het volgende:
laten we over bazenrecords praten![]()
Meeste tequila op achter elkaar.
ik: 16
TE QUI LA TE QUI LAAAAA!!!!
Of de "klein bedrag, pinnen mag" campagne blijk te werken, Absolute bedragen willen we horen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:55 schreef remlof het volgende:
bier doen dan maarquote:Op donderdag 24 december 2009 00:08 schreef Zapato het volgende:
[..]
Dit zou best wel eens de triestse post van 2009 kunnen zijn. Op de valreep.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |