Dus in feite zitten jij en de groep vandalen precies hetzelfde in elkaar?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:59 schreef Stormqueen het volgende:
Serieus, vieze kutvandalen, ik hoop dat er ooit iemand komt die al je dierbare spulletjes lekker stuk maakt!![]()
nee, boontje komt om zijn loontjequote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Dus in feite zitten jij en de groep vandalen precies hetzelfde in elkaar?
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ze moeten voelen wat ze een ander aandoen.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
nee, boontje komt om zijn loontje
Dat vind ik ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:04 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Vind ik ook. Ze moeten voelen wat ze een ander aandoen.
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik ze betrap krijgen ze een trap onder hun puisterige rothol
ik kan geen actiefoto maken hoor, maar dat soort puistenkoppen kennende maken ze wel een filmpje met hun aaifoon en staat het de volgende dag op youtube en sugababesquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:21 schreef Stormqueen het volgende:
Als ik ze betrap krijgen ze een trap onder hun puisterige rothol
ben jij ook zo'n stoere jongen?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:50 schreef Opperkwal het volgende:
Je bent geen haar beter heur.
xDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDxDquote:Op donderdag 24 december 2009 00:04 schreef apenkutkop het volgende:
ik moet wel altijd lachen als ik een vernield bushokje zie. het is wel triest, maar toch werkt het op m'n lachspieren xD
Als jij geen verschil ziet tussen luitjes die daadwerkelijk iets vernielen van iemand die ze niks misdaan heeft (en die ze vaak niet eens kennen), of iemand die hoopt dat de daders zelf eens zullen voelen hoe het is om iets kwijt te raken (en die dat nog niet eens uitvoert), dan is dat echt te triest voor woorden.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:00 schreef Lundegaard het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |