quote:Op woensdag 23 december 2009 22:42 schreef Yi-Long het volgende:
Ik weet niet. Van mannen vind ik het eerlijk gezegd ook geen VERSCHRIKKELIJKE misdaad. Iemand laat zijn piepie zien: big deal(!)
Zolang ze van anderen afblijven en niet in de weg gaan lopen, zal het me aan mijn reet roesten, eerlijk gezegd.
potloodventen zonder potlood? of bedoel je shemales?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:38 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
...zouden de mensen daar dan bezwaar tegen hebben?
Eerder puntenslijperventen dus!quote:Op woensdag 23 december 2009 23:25 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
potloodventen zonder potlood? of bedoel je shemales?
quote:
jij denkt nog in 4deklas fantasieën zo te merken.quote:
Ja, en jij biedt dan zeker je potlood aan, hm?quote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en jij biedt dan zeker je potlood aan, hm?
aan je fobo te zien weet jij wel raad met anderman's potloden, maar laten we het nou netjes houden ipv hier nieuwe schandknaapjes te werven voor je wekelijkse orgie.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:37 schreef MPG het volgende:
[..]
Ja, en jij biedt dan zeker je potlood aan, hm?
veel aannames, maar dus nog nooit een lekkere chick van dichtbij gezien?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:40 schreef Aethereal het volgende:
Lekkere chicks zijn waarschijnlijk niet seksueel gefrustreerd, dus zullen we nooit gaan podloodventen.
Hoe wilde jij het dan noemen? Etuiventen?quote:Op woensdag 23 december 2009 23:30 schreef dr.dunno het volgende:
[..]
jij denkt nog in 4deklas fantasieën zo te merken.
mits simultaan meerdere potloden worden gevent.quote:Op woensdag 23 december 2009 23:48 schreef DaMart het volgende:
[..]
Hoe wilde jij het dan noemen? Etuiventen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |