quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef -Hans- het volgende:
Kan die clown zijn jas niet even uitdoen?
vrouwenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef Noortje. het volgende:
Ik eet hele hele hele vieze chocola omdat ik zin heb in chocola. Bij gebrek aan beter dus zegmaar.
Dan zie je zn smalle schoudertjes.quote:
Koetjesreep?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef Noortje. het volgende:
Ik eet hele hele hele vieze chocola omdat ik zin heb in chocola. Bij gebrek aan beter dus zegmaar.
Ik heb officieel medelijden met jequote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef Noortje. het volgende:
Elke muziekliefhebber/concertganger weet toch wie Vera is.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vroeg me tot een minuut geleden ook af wie Vera is.
Chocola is HEUL belangrijk ja!quote:
Hier net 3 repen overheerlijke verkade repen met nootjes weg zitten etenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef Noortje. het volgende:
Soms moet je dat doen.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef Noortje. het volgende:
Rollin' on the laughing floor ? ROLF.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:44 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Ik ROLF LOL'de hier toen ik dat las![]()
![]()
![]()
alleen ik ga er niet voor naar Groningenquote:Op woensdag 23 december 2009 22:49 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Elke muziekliefhebber/concertganger weet toch wie Vera is.![]()
Ik heb geen twitterquote:Op woensdag 23 december 2009 22:47 schreef Poison-Ivy het volgende:
Ik heb een hekel aan dat getwitter.
http://tinyurl.com/ygm7x7lquote:Op woensdag 23 december 2009 22:48 schreef 3FMaster het volgende:
Heeft iemand ook beeldmateriaal van het gelach van de heren toen ze het nieuws hoorde dat het huis in Kenia is weggewaaid??
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |