quote:
quote:Reserveringen dienen een half uur vooraf aan de voorstelling afgehaald zijn
Dus jij kan niet lezen en daardoor hebben ze slechte service?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:29 schreef Bomil het volgende:
[..]
en dan sta je daar met je kaartjes 30 min lang te wachten voor de film, inclusief de reclame
quote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef Bomil het volgende:
Tip: Ga nooit naar de bios in Deventer, service zuigt daar
Ik had gebeld om te reserveren en dat zeiden ze er niet bijquote:Op woensdag 23 december 2009 22:32 schreef Five_Horizons het volgende:
[..]
Dus jij kan niet lezen en daardoor hebben ze slechte service?
Lees de voorwaarden dan, domme kutquote:Op woensdag 23 december 2009 22:36 schreef Bomil het volgende:
[..]
Ik had gebeld om te reserveren en dat zeiden ze er niet bij
Ik woon in Deventerquote:Op woensdag 23 december 2009 22:17 schreef Bomil het volgende:
Wil ik zo naar Avatar 3D gaan vandaag (23 December 2009)
Heb ik lekker kaartjes gereserveerd, kom ik daar 10 min van te voren aan zegt die gast doodleuk "kaartjes zijn uitverkocht" met een gemene glimlach, ze hebben het namelijk verkocht aan iemand die niet had gereserveerdIk zeg dus dat dat abnormaal is en niet kan, zegt die gast dat ik maar moet klagen bij de baas dus dat deed ik ook, zegt die gast dat hij er niets aan kan doen
Als ik mijn kaartjes reserveer horen ze het te fucking reserveren, daarom heet het ook reserveren
Klacht: Bioscoop dat mijn gereserveerde kaartjes verkoopt aan iemand die het niet heeft gereserveerd
Tip: Ga nooit naar de bios in Deventer, service zuigt daar
Oh wat erg, met je vrienden ergens 30 minuten wachten, wat een hel.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:29 schreef Bomil het volgende:
[..]
en dan sta je daar met je kaartjes 30 min lang te wachten voor de film, inclusief de reclame
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |