Vroeger....quote:Op woensdag 23 december 2009 21:50 schreef -Hans- het volgende:
Zelfs U2 heeft in de Vera gestaan/gespeeld
Idd, en toch duurt het ook bij mij weleens wat langer dan die onrealistische 25 secondequote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En jij bent er redelijk getraind in
lijkt mij ook niet makkelijk om dat ff uit je blote hoofd (quote:Op woensdag 23 december 2009 21:49 schreef morpheus_at_work het volgende:
Waylon druk bezig het nummer op te zoeken
inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 21:50 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ja maar als hij steeds zegt dat er dik betaald moet worden voor hij iets doet wordt het redelijk vervelend
Bij de Sporter van het jaar verkiezing was hij ook al zoquote:Op woensdag 23 december 2009 21:50 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Nah, zo'n slaapgast moet ook enigszins enthousiast zijn. Anders zit ie daar echt alleen maar voor zichzelf.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij de Sporter van het jaar verkiezing was hij ook al zo
Pas op voor gladheid onderwegquote:Op woensdag 23 december 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Ik ga me verplaatsen richting slaapkamer. Samen met m'n laptop. Tot over een minuut of 10.
toen dit uitkwam was er bij Countdown een prijsvraag voor iets van Technotronic. Volgens mij zijn er toen tientallen fietspompen met het goede antwoord bezorgd daarquote:
Oh, dat was hij! Nu je het zegtquote:Op woensdag 23 december 2009 21:51 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Bij de Sporter van het jaar verkiezing was hij ook al zo
Succes. Tozzowquote:Op woensdag 23 december 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Ik ga me verplaatsen richting slaapkamer. Samen met m'n laptop. Tot over een minuut of 10.
quote:Op woensdag 23 december 2009 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen dit uitkwam was er bij Countdown een prijsvraag voor iets van Technotronic. Volgens mij zijn er toen tientallen fietspompen met het goede antwoord bezorgd daar
Die lui komen overalquote:Op woensdag 23 december 2009 21:41 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Die komen op Rock Am Ring volgens mij en ik ook.
\quote:Op woensdag 23 december 2009 21:51 schreef Cee het volgende:
Whahaha geniaalquote:Op woensdag 23 december 2009 21:52 schreef Againzender het volgende:
[..]
toen dit uitkwam was er bij Countdown een prijsvraag voor iets van Technotronic. Volgens mij zijn er toen tientallen fietspompen met het goede antwoord bezorgd daar
Zijn ze tof?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:52 schreef Theoden het volgende:
[..]
Die lui komen overalHeb ze in 3 jaar tijd volgens mij al 5 keer gezien terwijl ik nooit voor hun ben gegaan
Niks mis mee, Lemmy for president
Idd. Ik kom wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef DaMook het volgende:
Wat een saaie slaapgast.
Volgend jaar maar weer de al bewezen gasten uitnodigen.
Ilse, guus, roel, ...
ken je ze niet?!?! ga nu downloaden!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zijn ze tof?Ik ken helemaal niets avn ze.
They are Motorhead and they play Rock and Rollquote:Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Zijn ze tof?Ik ken helemaal niets avn ze.
We doen ons best.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef Captain_Slow het volgende:
Mensen, nog 2 uur en we moeten nog 3 topics vol maken voor de 7500 posts, dus nog even doorspammen!
Makkie tochquote:Op woensdag 23 december 2009 21:53 schreef Captain_Slow het volgende:
Mensen, nog 2 uur en we moeten nog 3 topics vol maken voor de 7500 posts, dus nog even doorspammen!
OKE! Ik moet toch nog 1000 nummers voor ik mijn goede voornemen gehaald heb.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Againzender het volgende:
[..]
ken je ze niet?!?! ga nu downloaden!
Iddquote:Op woensdag 23 december 2009 21:54 schreef Joesse het volgende:
"ik ging voor het raam staan en begint iedereen te gillen"
kwal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |