Serieus? Het is chocola, dat is altijd zoetquote:Op woensdag 23 december 2009 22:05 schreef fratsman het volgende:
Zo zoet dat het glazuur van je tanden springt...
Ik zie genoeg reclames waar ik moeite mee hebquote:Op woensdag 23 december 2009 22:07 schreef AryaMehr het volgende:
Mensen die klagen om te klagen. Reclame is al jarenlang op de TV en ik begrijp niet dat iemand er moeite mee heeft.
Er zijn een aantal reclames die irritant zijn, maar daar hoort deze niet bij.quote:Op woensdag 23 december 2009 22:12 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Ik zie genoeg reclames waar ik moeite mee heb
Vind jequote:Op woensdag 23 december 2009 22:14 schreef AryaMehr het volgende:
[..]
Er zijn een aantal reclames die irritant zijn, maar daar hoort deze niet bij.
Waarom, omdat er iets wat lichtelijk overdreven liefde in voorkomt? Of ben je zo gefrustreerd dat je het niet uit kan staan?quote:Op woensdag 23 december 2009 22:15 schreef Joel-Smeets het volgende:
[..]
Vind je![]()
Deze hoort niet bij de toppers van kutreclame's inderdaad,maar het is best een irritante reclame...
eensquote:Op woensdag 23 december 2009 23:45 schreef Hondenbrokken het volgende:
Ik vind die reclame met: "Het komt wel goed, schatje" velen malen erger.
Ik heb hem dit jaar al zien langskomen,wel en beetje anders..quote:
altijd lekker om in dit koude weer een koud flesje cola te drinkenquote:
Deze was mijn bazenreclame in de 90's:quote:
of deze!quote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Deze was mijn bazenreclame in de 90's:
Oeiii, die was ook goed met dat nummer van Paolo Conte!quote:
Er zaten ook een hoop draken tussenquote:Op donderdag 24 december 2009 12:10 schreef IJsblock het volgende:
[..]
Deze was mijn bazenreclame in de 90's:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |