Is al geweest toch dag 1 of 2?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:26 schreef Marissaatje het volgende:
Sweet Child O' Mine! Die mogen wel eens draaien ja!
Thanks.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:24 schreef Meddo het volgende:
http://twitter.com/waylonline
gaylons twitter
Oh dat weet ik niet, toen heb ik 'm dan gemist. Maar dan mag 'ie best nog eens vind ik!quote:Op woensdag 23 december 2009 21:27 schreef Godtje het volgende:
[..]
Is al geweest toch dag 1 of 2?![]()
AL mag hij ook de halve dag
Vergeet die puntjes niet.. Die dingen snap ik ook nooit...! Waarom doen mensen dat bij normale zinnen...?quote:Op woensdag 23 december 2009 21:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ook weer zo'n blije josti die in elke tweet uitroeptekens moet gebruiken.
Tof ! Neiging om weer even die kant op te gaan is wel groot, maar damn wat is het druk.. als je achteraan staat zie je geen fuckquote:
vast... hoop dat t wel een beetje rustig blijftquote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Zal er straks helemaal veel politie zijn op de Grote Markt..
sound checken alvastquote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Miam het volgende:
Is die Waylon nou uit verveling aan het gitaarspelen? zo oogt het een beetje..
Daar is hij ook alweer mee gestopt...quote:Op woensdag 23 december 2009 21:29 schreef Miam het volgende:
Is die Waylon nou uit verveling aan het gitaarspelen? zo oogt het een beetje..
Ook zoiets ja......quote:Op woensdag 23 december 2009 21:30 schreef Apostrof het volgende:
[..]
Vergeet die puntjes niet.. Die dingen snap ik ook nooit...! Waarom doen mensen dat bij normale zinnen...?
Gaat goed komenquote:Op woensdag 23 december 2009 21:28 schreef Cee het volgende:
[..]
Thanks.
Helaas hij heeft niks interessants te melden.
Dan maar kop houden en mooi wezen, Waylon. En af en toe zingen.
Ga er wel vanuitquote:Op woensdag 23 december 2009 21:30 schreef iBenny het volgende:
[..]
vast... hoop dat t wel een beetje rustig blijft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |