Teleurstellend, maar dit:quote:
Is wel heel lekkerquote:
Doe eens linkjequote:Op donderdag 24 december 2009 11:11 schreef retuow82 het volgende:
Ik hoop toch echt dat er nog een reactie terug komt van die meiden, dan kan het net zo'n juweeltje worden als de Daphne topic-reeks met foute photoshops
Daphne's vriendje doet nu ook mee. Deel 5quote:
Oeh! Die zou ik weleens willen batsen!quote:Op woensdag 23 december 2009 20:04 schreef Zero17 het volgende:
[..]
Ok, dan ga ik nu rustig doseren.
[ afbeelding ]
Geenquote:Op donderdag 24 december 2009 09:47 schreef Lord_Cardigan het volgende:
[..]
Welke heb je al geregeld?
Ik ga het maar eens lezen danquote:Op donderdag 24 december 2009 11:34 schreef retuow82 het volgende:
[..]
Daphne's vriendje doet nu ook mee. Deel 5
Andere delen zijn in de openingspost terug te vinden, wat was dat een magistraal topic
Pics?quote:Op donderdag 24 december 2009 10:50 schreef Apebeer het volgende:
Haha net alles bijgelezen, omdat ik gister een date had met spange chicks zoals Shirley![]()
Geweldig topic
ik zou haar zeker wel doen... maar alleen als ze het niet door verteltquote:Op woensdag 23 december 2009 23:13 schreef John_Q het volgende:
[..]
15 jaar, you decide.
Deze hadden jullie nog tegoed van het sneeuwmeisjes topic.
[ afbeelding ]
Ben nu bij Danny, pliesie aan je deur 2 - Met updates! Pagina 3 aanbeland. Werkelijk waar wat een humorquote:Op donderdag 24 december 2009 12:07 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ik ga het maar eens lezen dan
Is het de moeite waard?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Ben nu bij Danny, pliesie aan je deur 2 - Met updates! Pagina 3 aanbeland. Werkelijk waar wat een humor
Jaquote:
Haar nummer heb ik dan weer niet, maar hier is de recentste pm geschiedenis:quote:Op donderdag 24 december 2009 12:11 schreef Apebeer het volgende:
Nog wat gehoord van Shirley?![]()
Ik wil haar nummer
quote:Zero 17: Als je zo goed weet dat ik zielig ben, zal jij mij vast heel goed kennen, wat ik al hilarisch vind.
Maar het was een succestopic geworden dus hartelijk bedankt voor de, al dan niet onvrijwillige, medewerking!
Shirley: Heb ik ooit beweerd dat ik je kende?
Nee je was een vriend van een vriend van mij (Lauren).
En op je profielfoto zag je er leuk uit, bij de rest was je oeer lelijk =D!!
En graag gedaan hoor, was leuk
Zero 17: Haha, frustraties?
Nah, ik vind jou niet echt oerlelijk hoor, maar ik lig wel stuk om je reacties.
P.S. =D !!!!
Shirley: pff denk je dat?
Ik mis geen aandacht hoor, en zeker niet van jou.
Nou toch bedankt voor je compliment, had je niet hoeven te zeggen
Zero 17: Weet ik.
Ik heb dan ook nooit iets tegen jou hoeven zeggen, dus prijs jezelf maar gelukkig dat ik dat in de eerste plaats al deed.
Dankje.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |