vind ik juist grappig!quote:Op woensdag 23 december 2009 17:51 schreef ganzenherder het volgende:
Van die mensen die een telefoon hebben waarbij je jezelf steeds terughoort als je met ze belt.
DOOD moeten ze
Om eerlijk te zijn heb ik daar niet bijster vaak behoefte aanquote:Op woensdag 23 december 2009 17:53 schreef Icy_Crossbow het volgende:
[..]
vind ik juist grappig!lijkt net of je in de tweede persoon zit te praten
quote:Op woensdag 23 december 2009 17:51 schreef ganzenherder het volgende:
Van die mensen die een telefoon hebben waarbij je jezelf steeds terughoort als je met ze belt.
DOOD moeten ze
Met Parrot overigens ook.quote:Op woensdag 23 december 2009 17:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Als je zo wikki-wakki carkit hebt gebeurd dat ook.
Ik heb nog nooit zo'n telefoon meegemaakt en ik gebruik mobiel telefonie al 9 jaar lang. Portofoons doen het wel overigens. Maar bij telefoons gaat eerst de verbinding uitvallen, en dat maak je weleens mee vooral wanneer het signaal zwak wordt.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:03 schreef sinadO het volgende:
Daar kan ik echt niet mee omgaan. Dan hoor je jezelf zo terug, waardoor je met een soort van vertraging gaat praten en die andere persoon denkt van WTF waardoor je gewoon niets meer zegt behalve mmmm hmmmm. Zoiets dus.
Porto's zijn klote, als je op een scheepswerf loopt hoor je bijna altijd gekraak en je moet het volume keihard aanhebben om iemand te kunnen verstaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 18:07 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n telefoon meegemaakt en ik gebruik mobiel telefonie al 9 jaar lang. Portofoons doen het wel overigens. Maar bij telefoons gaat eerst de verbinding uitvallen, en dat maak je weleens mee vooral wanneer het signaal zwak wordt.
Maar echo's van je stem en zo? Gebruiken jullie iets van de jaren tachtig of zo dat is omgebouwd tot een mobieltje?
Tja wat kan ik zeggen. Een collega van mij heeft zo'n telefoon die dat doet. Ik bel hem dan ook liever niet. Hij woont wel in België, misschien dat dat nog iets uitmaakt?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:07 schreef typhardmaar het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit zo'n telefoon meegemaakt en ik gebruik mobiel telefonie al 9 jaar lang. Portofoons doen het wel overigens. Maar bij telefoons gaat eerst de verbinding uitvallen, en dat maak je weleens mee vooral wanneer het signaal zwak wordt.
Maar echo's van je stem en zo? Gebruiken jullie iets van de jaren tachtig of zo dat is omgebouwd tot een mobieltje?
Wie bel je dan?quote:Op woensdag 23 december 2009 18:40 schreef Lano het volgende:
Ik heb dat ook als ik met 1 specifiek iemand bel, rete irritant idd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |