Ik eigenlijk ook niet, maar ik ben toch een verlengstuk van mijn werkgever bij de klant, dus moet het er wel een beetje netjes uit zien.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:35 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ja, kut is dat, gelukkig hoef ik die voor mijn werk niet aan, dus hoef dat niet heel vaak te doen
quote:Op donderdag 24 december 2009 13:34 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Ola chicka. Je m'apelle Ebut. Mi es roadie por Conorach. Si, roadie, si.
Bring it on
Uhuhuhuh huhu huhuhuhuh uhuhuhuhuhuh uhuhuh uhuhuhuhuhquote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar ik ben toch een verlengstuk van mijn werkgever bij de klant, dus moet het er wel een beetje netjes uit zien.
Is dat morse?quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Uhuhuhuh huhu huhuhuhuh uhuhuhuhuhuh uhuhuh uhuhuhuhuh.
Tja, ik zou ineens een beetje overdressed zijn bij basisscholen als ik te netjes kom...quote:Op donderdag 24 december 2009 13:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet, maar ik ben toch een verlengstuk van mijn werkgever bij de klant, dus moet het er wel een beetje netjes uit zien.
In dat geval zou ik als piraat gaanquote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Tja, ik zou ineens een beetje overdressed zijn bij basisscholen als ik te netjes kom...
Of als clown.quote:Op donderdag 24 december 2009 13:44 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
In dat geval zou ik als piraat gaan.
* brother52 heel erg diep in het geheugen graaftquote:Op donderdag 24 december 2009 13:43 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
-. . . + -.. .- - + .. ... + .... . - + -. .. . -.
[ afbeelding ]
Met dit weer?quote:
Of als pinguin en dan Unixbasedservers beherenquote:Op donderdag 24 december 2009 13:53 schreef The_Dean het volgende:
IJscoman.
Als achtjarige naar IT gekeken?quote:Op donderdag 24 december 2009 14:01 schreef Metalfreak het volgende:
[..]
Ik haat clowns!Echt, dat zit zoo diep he!
Geeft wel een andere betekenis aan "IT-afdeling"quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als achtjarige naar IT gekeken?
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:11 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Geeft wel een andere betekenis aan "IT-afdeling".
Eén voordeel: je zult niet veel binnenlopers meer hebben op de Service Deskquote:Op donderdag 24 december 2009 14:18 schreef brother52 het volgende:
[..]
![]()
En er dan allemaal zo bij gaan lopen.
[ afbeelding ]
De eerste dag misschien nog maar daarna zal het inderdaad snel minder worden.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:19 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Eén voordeel: je zult niet veel binnenlopers meer hebben op de Service Desk.
En dat niet alleenquote:
Nja, Tim Curry natuurlijkquote:
Ik doelde meer hier op:quote:Op donderdag 24 december 2009 14:24 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Nja, Tim Curry als muzikant natuurlijk
Ohja, ook nog.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik doelde meer hier op:
[ afbeelding ]
Goeie zaakquote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Mods snappen echt niet meer hoe ze dit topic moeten behandelen. Dus ja, ze blijven maar weg
.
Heel soms doen ze weer een poging en komen even langswaaien maar daarna zie je ze weer een hele tijd niet.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:28 schreef Witchfynder het volgende:
Mods snappen echt niet meer hoe ze dit topic moeten behandelen. Dus ja, ze blijven maar weg
.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef Witchfynder het volgende:
Toen ik nog mod was, was ik dat van Muziek en C&H en van één topicreeks in GC, omdat ik de enige mod was die krankzinnig genoeg is om die bende te snappen.
Oudjaarsdag ben ik weer in Damwâld, dus je hebt een paar dagen. Maar dat hangt er ook weer een beetje van af hoe laat je dan thuis bent want die dag vertrek ik rond een uur of 5 richting Groningen.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:36 schreef The_Dean het volgende:
Over langswaaien gesproken... Brother, verwacht je een uurs service, of heb ik er even tijd voor?
Oudjaarsdag werk ik van 8-12, dus dat moet lukken. En anders kan ik hem altijd nog even een dag eerder bij je ouders dumpenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:39 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oudjaarsdag ben ik weer in Damwâld, dus je hebt een paar dagen. Maar dat hangt er ook weer een beetje van af hoe laat je dan thuis bent want die dag vertrek ik rond een uur of 5 richting Groningen.
Komt perfect uit dan, kom ik hem oudjaarsdag weer bij je ophalenquote:Op donderdag 24 december 2009 14:41 schreef The_Dean het volgende:
[..]
Oudjaarsdag werk ik van 8-12, dus dat moet lukken. En anders kan ik hem altijd nog even een dag eerder bij je ouders dumpen
Ik ga mijn tele en een MT2 langsbrengen. Krijg ik straks eindelijk eens fatsoenlijk geluid uit die tele.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:48 schreef Witchfynder het volgende:
Wat ga je ook alweer langsbrengen, Herman?
Pfoe, dat is nogal een flinke opgave voor een Telequote:Op donderdag 24 december 2009 14:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik ga mijn tele en een MT2 langsbrengen. Krijg ik straks eindelijk eens fatsoenlijk geluid uit die tele.
Hmmm, dan zit er ook een FR op en daar ben ik niet zo blij mee.quote:Op donderdag 24 december 2009 14:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pfoe, dat is nogal een flinke opgave voor een Tele.
Maar leave it to Dean. Straks krijg je hem zo terug:
[ afbeelding ].
In dat geval wil ik er wel eentjequote:Op donderdag 24 december 2009 15:18 schreef Witchfynder het volgende:
Nah, het plaatje is gewoon foutief in spiegelbeeld.
quote:Op donderdag 24 december 2009 14:57 schreef Witchfynder het volgende:
[..]
Pfoe, dat is nogal een flinke opgave voor een Tele.
Maar leave it to Dean. Straks krijg je hem zo terug:
[ afbeelding ].
Nog 2 uur wachten en dan werkenquote:Op donderdag 24 december 2009 15:54 schreef Witchfynder het volgende:
Zo, nog 2 uur werken en dan keeeeerst.
quote:Op donderdag 24 december 2009 16:19 schreef Witchfynder het volgende:
Wat doe je voor werk?
Hmm, mijn systeem is al kerst aan het vieren geloof ik, het kapt er ff mee. Maar aangezien ik net probeerde te sms'en op mijn MP3-speler ben ik ook al bijna zover, geloof ik...
Welk poppodium is dat en wanneer boeken jullie ons?quote:Op donderdag 24 december 2009 16:24 schreef Kvack het volgende:
[..]
![]()
Ik sta vanavond bier te schenken aan dronken metalheads in het lokale poppodium,
Irritante afwijking van mij, krijg er niet eens voor betaald![]()
Ik krijg er wel gratis bier voor overigens, maar dat pas achteraf.
Ik heb die film werkelijk nog nooit gezien...quote:Op donderdag 24 december 2009 14:03 schreef brother52 het volgende:
[..]
Als achtjarige naar IT gekeken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |