abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 22 maart 2000 @ 17:15:00 #1
572 Sniper
Gull Catcher
pi_254281
Van de SBS Site..

Onder het werken bespreken Jop, Antonette en Iwan van alles. Vooral Seki is een populair gespreksonderwerp. In het begin wordt nog voorzichtig gepraat zonder namen te noemen maar dat is snel over...

Hahaha..! Nog meer munitie voor enkele leuke afleveringen. Zeker als dat berichtje even aan ons aller Seki wordt gemaild...

  woensdag 22 maart 2000 @ 17:25:00 #2
374 beelzebub
master of disaster
pi_254282
Wat laten ze zich kennen zeg...

hier het hele stukkie:

Seki-afzeikdag
datum: Woensdag 22 maart 16:55
bron: Redactie op locatie met dank aan de ENG
Bewust roddelbladen kopen om hem boos te maken

Onder het werken bespreken Jop, Antonette en Iwan van alles. Vooral Seki is een populair gespreksonderwerp. In het begin wordt nog voorzichtig gepraat zonder namen te noemen maar dat is snel over. Ze blijken het allemaal wel eens te zijn met elkaar. Er is sprake van een 'Seki-afzeikdag'. Antonette: "Het is alsof je tegen een muur praat." Seki luistert nooit naar de anderen volgens Antonette.
Antonette, Jop en Iwan vinden het ook heel stom van Seki dat hij alleen lacht zodra er kinderen in de buurt staan. Willeke vertelde dat maandagavond ook al: "Wanneer een kind in de buurt van Seki komt moet alles en iedereen wijken. Zolang hij maar met een kind gezien kan worden. Wij houden allemaal van kinderen en niet alleen hij!"
Bij het boodschappen doen, ging het gesprek verder over Seki. Bij het zien van de zogenoemde rommelbladen, die weer vol stonden met verhalen over Seki, zegt Jop: "Ja, die gaan we kopen. Als Seki die ziet dan ontploft hij!" Het lijkt erop dat een aantal passagiers expres wil gaan stoken om Seki minder populair over te laten komen. Antonette: " Ik snap het niet dat hij zo populair is. Het Nederlands publiek zal het wel leuk vinden om te zien, ofzo."
TD

pi_254283
quote:
op 03-22-2000 om 05:25 PM schreef beelzebub het volgende:

"Wanneer een kind in de buurt van Seki komt moet alles en iedereen wijken. Zolang hij maar met een kind gezien kan worden.

TD


Seki regeert inderdaad als de bus-dictator...
Hitler en Saddam waren toch ook zo gek op kinderen?

gratis en voor niet
  woensdag 22 maart 2000 @ 18:11:00 #4
2049 Dark
AKA Bestweldonker
pi_254284
quote:
op 03-22-2000 om 05:33 PM schreef TomBombadil het volgende:
Seki regeert inderdaad als de bus-dictator...
Hitler en Saddam waren toch ook zo gek op kinderen?


Hitler en Saddam waren helemaal niet zo gek op kinderen, ze wilden zich alleen graag aan de wereld laten zien met kind, c.q. kinderen, want oh, oh ,oh, wat maakt dat leuke foto's, plaatjes en filmpjes.
En vooral lachen, kussen en knuffelen.

Hij die lief is voor kinderen is lief voor de wereld

Alleen dode vissen zwemmen met de stroom mee!
pi_254285
Hitler en Saddam waren helemaal niet zo gek op kinderen... Goh, wat een doortastende opmerking zeg

Sjeesus, wanneer wordt de ironie nou eens begrepen...!!!!!!!

[Dit bericht is gewijzigd door TomBombadil (Datum 22 Maart 2000).]

gratis en voor niet
pi_254286
quote:
op 03-22-2000 om 06:15 PM schreef TomBombadil het volgende:
Hitler en Saddam waren helemaal niet zo gek op kinderen... Goh, wat een doortastende opmerking zeg
Sjeesus, wanneer wordt de ironie nou eens begrepen...!!!!!!!

Moch, Hitler hield van honden.... had ook een mooie herder, Wolf heette die.... en Hitler was vegetarier (en arier) maar dat weet de halve wereld al geloof ik....

Ik moet zeggen dat ik vergelijkingen van Seki met Jezus wel zie zitten, maar met Hitler en Saddam vind ik een beetje ver gaan.... Niet dat ik het geintje niet begrijp alleen moch.... Seki is zo slecht nog niet hij zorgt voor retecoole TV....

(Waar Assmieralda's reetje niet in beeld is, that is....)

Ik gaat nog ff verder op mn pizza wachten.

Grtz,

Meerhoerman.

pi_254287
en Sheki zeikt Iwan af. Wat mij het meest ergert aan die vent is dat hij het maar over eerlijk zijn heeft en dat de rest dat niet is en hij NIET roddelt, en wanneer anderen zeggen dat wel gehoord te hebben het met een grote bek ontkennen.
Maar hij doet het dus WEL. en dat weten de bussers via mails die hen bereiken. Maar hij ontkent en geeft iedereen een grote bek en HET LUKT HEM GVD OOK NOG.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')