Zolang het geen omhooggevallen flapdrol is, vind ik het wel primaquote:Op woensdag 23 december 2009 16:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die man krijgt er echt een geweldige sfeer in altijd, het plein daar gaat morgen los.
Precies!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:46 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Het is die 3fm talentjochmeer is er ook niet over te weten
Hoop dat de Martinitoren blijft staanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:46 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Die man krijgt er echt een geweldige sfeer in altijd, het plein daar gaat morgen los.
d'Olle Grieze heeft wel erger meegemaakt waarschijnlijkquote:Op woensdag 23 december 2009 16:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Hoop dat de Martinitoren blijft staan
Volgens mij heeft Armin al een keer op de GM gestaanquote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef Etcetera het volgende:
[..]
d'Olle Grieze heeft wel erger meegemaakt waarschijnlijk
Het is zo ongeveer de meeste nuchtere ster van Nederland.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:47 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Zolang het geen omhooggevallen flapdrol is, vind ik het wel prima
En het wereldrecord Grunnings Laid zingen is er gehoudenquote:Op woensdag 23 december 2009 16:48 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Volgens mij heeft Armin al een keer op de GM gestaan.
Hey!quote:Op woensdag 23 december 2009 16:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik was vanmiddag nog bij het glazen huis en ik baal dus echt wel dat ik Danny de Munk gemist heb.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |