Goede grap, man. Respect. Dat je dat durft.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef JoeyJ het volgende:
Een maat van me ging eerst bij de Blokker een lollie in centen te betalen
dat dus, zeikertquote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef ynuhh het volgende:
Poehoe, een minuut vertraging oplopen tijdens het winkelen. Kom op man, als je je daar al druk om gaat maken.
Hoho, gebeurt 5x per week. 20x per maand, 240x per jaar dus als ik 80 ben heb ik 320 uur gewacht. Gewoon fokking twee weken van mn leven.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef ynuhh het volgende:
Poehoe, een minuut vertraging oplopen tijdens het winkelen. Kom op man, als je je daar al druk om gaat maken.
Als jij 80 bent sta je daar zelf al 20 jaar met losse centen te betalen...in die 20 jaar sta je gemiddeld per keer betalen 4 mensen op te houden. Omdat je niet veel boodschappen tegelijk kunt doen, ga je 7 keer per week naar de supermarkt. Dat maakt 28 mensen die per week 1 minuut op jou moeten wachten. Dus dan zorg je ongeveer voor 485 uur aan wachttijd bij anderen. En da's bijna 3 weken.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Bostrol het volgende:
[..]
Hoho, gebeurt 5x per week. 20x per maand, 240x per jaar dus als ik 80 ben heb ik 320 uur gewacht. Gewoon fokking twee weken van mn leven.
Boehoe, hoeveel % van je leven is dat? Zeurkous.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Bostrol het volgende:
[..]
Hoho, gebeurt 5x per week. 20x per maand, 240x per jaar dus als ik 80 ben heb ik 320 uur gewacht. Gewoon fokking twee weken van mn leven.
Had dit topic niet geopend, had weer wat tijd gescheeld.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Bostrol het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:16 schreef Flappekz het volgende:
Wees blij dat die oude mensen niet in natura betalen
Ga dan godverdomme van Fok af als je zoveel waarde hecht aan je tijdverdrijf.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:21 schreef Bostrol het volgende:
[..]
Fysiek geld is achterhaald, onhandig en werkt criminaliteit in de hand.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef RemcoDelft het volgende:
TS doet mee met de banken-propaganda, zodat banken geen door-de-overheid-gemaakt-geld meer hoeven te hebben, maar alleen nog hun eigen cijfertjes op de website als "geld" hoeven te gebruiken...
Fok is tijdverdrijf en gekut bij de kassa is tijdverspilling. Das een heel verschil ja!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:29 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ga dan godverdomme van Fok af als je zoveel waarde hecht aan je tijdverdrijf.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:17 schreef Netsplitter het volgende:
Ik vertrouw pinpassen niet.
Dan weten ze precies war ik wat koop.
Toch heeft remco gelijk. Geld wat niet contant wordt opgehaald kan 10-20 keer worden uitgeleend.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef Bostrol het volgende:
[..]
Fysiek geld is achterhaald, onhandig en werkt criminaliteit in de hand.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |