Wie?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een gast die de hele avond met niemand gepraat heeft en daarna zijn broek volgepist heeft. Heeft die dan social skills omdat hij op een meet was?
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een gast die de hele avond met niemand gepraat heeft en daarna zijn broek volgepist heeft.
Nou ja, hij probeerde het tenminstequote:Op woensdag 23 december 2009 15:28 schreef Biels het volgende:
[..]
Hoezo? Ik kan me nog wel een verhaal herinneren van een gast die de hele avond met niemand gepraat heeft en daarna zijn broek volgepist heeft. Heeft die dan social skills omdat hij op een meet was?
Hij had gewoon zoveel gezopen in z'n eentje dat hij het niet meer kon ophouden.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:29 schreef Ladylike het volgende:
[..]
okay de link tussen de eenzaamheid en het broekplassen mis ik volgens mij even..
leg die eens uit aub
oh en hij durfde niet door al dat volk naar het toilet te lopen?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij had gewoon zoveel gezopen in z'n eentje dat hij het niet meer kon ophouden.
nick??quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Hij had gewoon zoveel gezopen in z'n eentje dat hij het niet meer kon ophouden.
Maar sociaal was hij niet zo vaardig. Ergo, naar een fokmeet gaan is geen garantie voor het hebben van sociale vaardigheden.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:29 schreef remlof het volgende:
[..]
Nou ja, hij probeerde het tenminste
Het was eigenlijk wel naar mijn verwachting.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Jezus, ik wist niet dat gemiddelde FOK!er zo mongools eruit ziet.
WIEquote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar sociaal was hij niet zo vaardig. Ergo, naar een fokmeet gaan is geen garantie voor het hebben van sociale vaardigheden.
99% heeft ze in ieder geval wel. Dat durf ik van de KLB-internethelden niet te zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Biels het volgende:
[..]
Maar sociaal was hij niet zo vaardig. Ergo, naar een fokmeet gaan is geen garantie voor het hebben van sociale vaardigheden.
Ja, dat zag je even niet aankomen he.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:30 schreef Kwaliteit het volgende:
Jezus, ik wist niet dat gemiddelde FOK!er zo mongools eruit ziet.
Dankje, jij negeert me tenminste niet.quote:
Waarom zouden mensen in KLB minder sociale vaardigheden hebben dan mensen in, met alle respect, ONZquote:Op woensdag 23 december 2009 15:32 schreef remlof het volgende:
[..]
99% heeft ze in ieder geval wel. Dat durf ik van de KLB-internethelden niet te zeggen
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:33 schreef griekjeee het volgende:
[..]
Dankje, jij negeert me tenminste niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |