Winterbanden hebben geen grip op ijzel!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:27 schreef error_404 het volgende:
TS heeft winterbanden.
Op de normale wegen helemaal niet meer neequote:
Oh. Shit.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:09 schreef Pinkerton het volgende:
[..]
Op de normale wegen helemaal niet meer nee
En als je slipt krijg je geen files?quote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik had geen haast ofzo.
maar ik vind gewoon dat als je op een bepaalde weg 80 of 120 of welke snelheid dan ook mag rijden en het kan ook gewoon. dat je dan ook die snelheid moet aanhouden en niet 20 KM per uur langzamer.
want dat schiet niet op en maak je alleen files mee want de rest wil natuurlijk wel de normale toe gestane snelheid aan houden.
Gast, denk eens naquote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik had geen haast ofzo.
maar ik vind gewoon dat als je op een bepaalde weg 80 of 120 of welke snelheid dan ook mag rijden en het kan ook gewoon. dat je dan ook die snelheid moet aanhouden en niet 20 KM per uur langzamer.
want dat schiet niet op en maak je alleen files mee want de rest wil natuurlijk wel de normale toe gestane snelheid aan houden.
Nouja, afgelopen maandag moest ik wel 40 rijden op een 80 weg omdat ik anders gewoon van de weg af gleed met mijn uberkale totaal APK afkeur zomerslicks onder mn auto.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:29 schreef sjoemie1985 het volgende:
ik had geen haast ofzo.
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |