Ik kijk en luister met een paar seconden vertraging via de videostreamquote:Op woensdag 23 december 2009 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig luister ik gewoon via de doodnormale radio
Jepquote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef gateway het volgende:
door de healines mist de stream het bezoek van Coen "De levende kerstkaart"bij de kapster
dit is een prachtig nummer... vooral live die a cappella koortjes aan het einde...quote:
Bertolf heeft een geweldige cover van Beggin. Maar dat komt door de fraaie tweede stemquote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef evert het volgende:
[..]
dit is een prachtig nummer... vooral live die a cappella koortjes aan het einde...
Dat was m'n scharrelquote:Op woensdag 23 december 2009 04:00 schreef venomsnake het volgende:
Sletten in zwempakken..
Ik ken negers en marokkanen die gewoon met een gronings accent praten heur.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
Zo mooiNegers in België die gewoon alleen een vlaams accent hebben, waarom praten ze hier niet gewoon Nederlands in plaats van dat rare brabbeltje.
32 bit?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef alors het volgende:
En dan straks op het nieuws mogen we weer 32 bit muziekjes horenPlan die headlines gewoon op het nieuws + reclame, zo moeilijk is dat toch niet???
Je kijkt gewoon te vaak.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn ze nu weer fragmenten van fucking gisteren aan 't herhalen?![]()
Je moet de uitzending toch een beetje kunnen vullen. Maar inderdaad, het is gruwelijk irritant.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn ze nu weer fragmenten van fucking gisteren aan 't herhalen?![]()
Hehe viel mij ook al opquote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
Zo mooiNegers in België die gewoon alleen een vlaams accent hebben, waarom praten ze hier niet gewoon Nederlands in plaats van dat rare brabbeltje.
Die 2 knakkers die Robbie W hebben gerequest. Daar heb ik het bedrag niet van gehoord.quote:
mag nietquote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef henkde_j het volgende:
Iemand wil een handtekening in een boek
Inderdaad, wel dat ze een enveloppe bij hadden en dat ze langs de buren waren gegaan, maar het bedrag werd niet gevraagd.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die 2 knakkers die Robbie W hebben gerequest. Daar heb ik het bedrag niet van gehoord.![]()
Toffe request van de dames... Go Back To The Zoo
Ze doneren niet zelf, ze hebben cafés zover gekregen hun fooien te doneren!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:53 schreef iBenny het volgende:
Rode kruis doneert aan Rode Kruis
2000 euro
ja ik was een beetje vroegquote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Ze doneren niet zelf, ze hebben cafés zover gekregen hun fooien te doneren!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |