* Sj0rSz geeft zakdoekje aanquote:Op woensdag 23 december 2009 14:58 schreef Marissaatje het volgende:
Oke ik vind het wel een tof nummer, maar dit gaat echt te ver hoor.
is achtergrond muziekje, niet op de radioquote:Op woensdag 23 december 2009 14:57 schreef Roel_Jewel het volgende:
Godverdomme, nog een keer Bulletproof.
quote:
Die staat hier niet in mijn directe omgevingquote:
Heel goed dat je het jezelf kan voorstellenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:00 schreef Marissaatje het volgende:
[..]
![]()
Nee maar ik kan me nu wel voorstellen waarom anderen hier dit nummer niet meer kunnen horen.
Dan nogquote:Op woensdag 23 december 2009 14:59 schreef evert het volgende:
[..]
is achtergrond muziekje, niet op de radio
snap je het niet of wil je het niet snappen? er wordt 1 tv uitzending gemaakt en die wordt overdag doorgeprikt op ned 1. op ned 1 bereik je heel veel mensen die je verder niet bereikt met 101tv of de radio. en daarvoor kun je beter dingen laten zien en horen die gedaan worden dan alleen maar studiobeelden, waarvoor een beperkt aantal radiorukkers van genietenquote:Op woensdag 23 december 2009 14:58 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dan doen ze dat maar lekker op een ander moment.
Beetje slechtquote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef Da_Sandman het volgende:
[..]
Inderdaad, wel dat ze een enveloppe bij hadden en dat ze langs de buren waren gegaan, maar het bedrag werd niet gevraagd.
Hoe hij daar ook staatquote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef evert het volgende:
ramon is de kluts kwijt
http://www.flickr.com/photos/3fm/4208863534
is gespeeld hoor, moet je geen aandacht aan gevenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:03 schreef evert het volgende:
ramon is de kluts kwijt
http://www.flickr.com/photos/3fm/4208863534
quote:
Ja sms Wayl On naar 3333quote:
goh meen je dat? ik dacht dat het echt was! bedankt!quote:Op woensdag 23 december 2009 15:04 schreef Meddo het volgende:
[..]
is gespeeld hoor, moet je geen aandacht aan geven
triest gedoe
Drummen? Strijken?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:06 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Desondanks zou ik het er best op kunnen.
quote:
Kun je kennen van Wicked Way, en hij werd vierde ofzo in één of andere talentenjacht.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |