Was eigenlijk wel een leuk itemquote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef gateway het volgende:
door de healines mist de stream het bezoek van Coen "De levende kerstkaart"bij de kapster
Ik kijk en luister met een paar seconden vertraging via de videostreamquote:Op woensdag 23 december 2009 14:47 schreef Sjowhan het volgende:
Gelukkig luister ik gewoon via de doodnormale radio
Jepquote:Op woensdag 23 december 2009 14:49 schreef gateway het volgende:
door de healines mist de stream het bezoek van Coen "De levende kerstkaart"bij de kapster
dit is een prachtig nummer... vooral live die a cappella koortjes aan het einde...quote:
Bertolf heeft een geweldige cover van Beggin. Maar dat komt door de fraaie tweede stemquote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef evert het volgende:
[..]
dit is een prachtig nummer... vooral live die a cappella koortjes aan het einde...
Dat was m'n scharrelquote:Op woensdag 23 december 2009 04:00 schreef venomsnake het volgende:
Sletten in zwempakken..
Ik ken negers en marokkanen die gewoon met een gronings accent praten heur.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
Zo mooiNegers in België die gewoon alleen een vlaams accent hebben, waarom praten ze hier niet gewoon Nederlands in plaats van dat rare brabbeltje.
32 bit?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef alors het volgende:
En dan straks op het nieuws mogen we weer 32 bit muziekjes horenPlan die headlines gewoon op het nieuws + reclame, zo moeilijk is dat toch niet???
Je kijkt gewoon te vaak.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn ze nu weer fragmenten van fucking gisteren aan 't herhalen?![]()
Je moet de uitzending toch een beetje kunnen vullen. Maar inderdaad, het is gruwelijk irritant.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zijn ze nu weer fragmenten van fucking gisteren aan 't herhalen?![]()
Hehe viel mij ook al opquote:Op woensdag 23 december 2009 14:50 schreef djkoelkast het volgende:
Zo mooiNegers in België die gewoon alleen een vlaams accent hebben, waarom praten ze hier niet gewoon Nederlands in plaats van dat rare brabbeltje.
Die 2 knakkers die Robbie W hebben gerequest. Daar heb ik het bedrag niet van gehoord.quote:
mag nietquote:Op woensdag 23 december 2009 14:55 schreef henkde_j het volgende:
Iemand wil een handtekening in een boek
Inderdaad, wel dat ze een enveloppe bij hadden en dat ze langs de buren waren gegaan, maar het bedrag werd niet gevraagd.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:54 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Die 2 knakkers die Robbie W hebben gerequest. Daar heb ik het bedrag niet van gehoord.![]()
Toffe request van de dames... Go Back To The Zoo
Ze doneren niet zelf, ze hebben cafés zover gekregen hun fooien te doneren!quote:Op woensdag 23 december 2009 14:53 schreef iBenny het volgende:
Rode kruis doneert aan Rode Kruis
2000 euro
ja ik was een beetje vroegquote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef VanderMeulen het volgende:
[..]
Ze doneren niet zelf, ze hebben cafés zover gekregen hun fooien te doneren!
Sja als iedereen met 10.000 euro aan contanten op zak daar op het plein ging staan werd het wel een beetje prijsschieten voor zakkenrollers hehquote:Op woensdag 23 december 2009 14:56 schreef Dichterbijer het volgende:
Valt op dat het nu vooral meer cheques zijn ipv echt geld
voor de 1000e keer... nee dat kan niet. dan is het journaal op ned 1.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:51 schreef alors het volgende:
En dan straks op het nieuws mogen we weer 32 kbps muziekjes horenPlan die headlines gewoon op het nieuws + reclame, zo moeilijk is dat toch niet???
Dan doen ze dat maar lekker op een ander moment.quote:Op woensdag 23 december 2009 14:57 schreef evert het volgende:
[..]
voor de 1000e keer... nee dat kan niet. dan is het journaal op ned 1.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |