als iedereen ja zegt en alleen jij zegt nee, trek je toch aan het kortste eind denk ikquote:Op woensdag 23 december 2009 15:11 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Ze wouden er zelfs al een carnavalswagen van maken !?!?
Maar dat gaat niet door mag ik hopen.
Precies, en als zij dat vorig jaar ook bij iemand anders hebben gedaan, waarom zouden ze nu dan rekening houden met hem?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:20 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
als iedereen ja zegt en alleen jij zegt nee, trek je toch aan het kortste eind denk ik
Haha het maakt mij eerlijk gezegd weinig uit, maar ik ga niet helpen een wagen bouwen, dat heeft die andere vorig jaar ook niet gedaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies, en als zij dat vorig jaar ook bij iemand anders hebben gedaan, waarom zouden ze nu dan rekening houden met hem?
dan houd ik goede hoopquote:Op woensdag 23 december 2009 15:23 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
[..]
Precies, en als zij dat vorig jaar ook bij iemand anders hebben gedaan, waarom zouden ze nu dan rekening houden met hem?
maar wel op de wagen gestaan tijdens de optocht(en)?quote:Op woensdag 23 december 2009 15:26 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Haha het maakt mij eerlijk gezegd weinig uit, maar ik ga niet helpen een wagen bouwen, dat heeft die andere vorig jaar ook niet gedaan.
quote:Op woensdag 23 december 2009 15:46 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
maar wel op de wagen gestaan tijdens de optocht(en)?
dan moet jij, in tegenstelling tot die knakker vorig jaar, maar wel gaan helpenquote:Op woensdag 23 december 2009 15:47 schreef Robinhoo het volgende:
[..]Gelukkig wel.
Maar eigenlijk is een wagen bouwen echt leuk. Kost veel tijd maar het is echt gezellig
Hehe, ik breng ze wel op een nieuw onderwerp waar ze niet omheen kunnen. Dan help ik zekerquote:Op woensdag 23 december 2009 15:49 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
dan moet jij, in tegenstelling tot die knakker vorig jaar, maar wel gaan helpen
New Kidsquote:Op woensdag 23 december 2009 15:50 schreef Robinhoo het volgende:
[..]
Hehe, ik breng ze wel op een nieuw onderwerp waar ze niet omheen kunnen. Dan help ik zeker
(Ze hadden het ook al over New Kids)
grotere vlam gebruikenquote:
Ja, en koudquote:Op woensdag 23 december 2009 14:31 schreef rulerofdeath het volgende:
druk geweest de afgelopen uren ofniet?
Cendris in Enschede?quote:Op woensdag 23 december 2009 14:52 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Werkt bij t-mobile, klantenservice.
Je moet binnen roken.quote:Op woensdag 23 december 2009 15:56 schreef Robinhoo het volgende:
Roken in deze kou is echt kut.
Mag nie.quote:
buiten geweest?quote:
Dan rook je wanneer dat wel kan.quote:Op woensdag 23 december 2009 16:08 schreef Robinhoo het volgende:
Mag nie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |