Dat kan inderdaad ook, het is minder overstappen, maar wel wat krapper in de overstap dan via Utrecht en Rotterdam... de totale reis duurt precies even langquote:Op woensdag 23 december 2009 20:31 schreef Thund3r het volgende:
Als je van Roosendaal naar Enschede rijdt dan kom je toch ook langs Arnhem? Ik heb het net nog nagekeken met de NS reisplanner.
Een weekendretour Roosendaal-Antwerpen kun je niet met of zonder korting krijgenquote:Op woensdag 23 december 2009 20:41 schreef Bragi het volgende:
Oh ja.![]()
Nou dan lijkt het dus een weekendretour (met korting) Enschede-Roosendaal en een weekendretour (zonder korting) Roosendaal-Antwerpen te worden.
Of zit ik er weer ver naast?
Nee, oké. Ik bedoelde dus gewoon 'zonder korting'. Want dat is het toch? Zonder korting?quote:Op woensdag 23 december 2009 20:50 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Een weekendretour Roosendaal-Antwerpen kun je niet met of zonder korting krijgen
Heb ik al.quote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef DutchTrain het volgende:
85,80 lijkt mij een hele mooie prijs voor de reis.
Nu nog een hotelletje boeken?
Dat is een onverklaarbaar prijsverschil...quote:Op woensdag 23 december 2009 20:58 schreef Bragi het volgende:
Weekendretour Roosendaal - Antwerpen = 21,20 (voor twee personen)
Weekendretour Enschede - Roosendaal = 52,60 (26,30*2)
= 73,80
quote:Op woensdag 23 december 2009 20:59 schreef Bragi het volgende:
[..]
Heb ik al.Dat was ook niet het grootste probleem.
Thanks. Komt goed.quote:
Het verschil komt doordat je bij een weekendretour Enschede - Roosendaal 40% korting kan krijgen, en bij een weekendretour Arnhem - Antwerpen niet.quote:Op woensdag 23 december 2009 21:05 schreef DutchTrain het volgende:
[..]
Dat is een onverklaarbaar prijsverschil...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |