Terecht!quote:
Ik de laatste twee dagen ook al, volgens mij is me dat nog nooit eerder overkomenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie net dat ik gisteren in de daglijst ben beland. Dat is heel erg lang geleden.
Voor mij ookquote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie net dat ik gisteren in de daglijst ben beland. Dat is heel erg lang geleden.
Ik stond er geloof ik ook in, laatste keer moet tijdens het EK geweest zijn gok ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar staat die lijstquote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
En je stond vast ook nog hoog.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ze nog flink wat geld willen vangen, wel jaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef TAV74 het volgende:
Wanneer gaan ze nu eindelijk eens de tweede brievenbus zagen, is morgen sowieso wel nodig schat ik.
Nee viel best mee, ik ben wat dat betreft blij dat ik gisteravond niet thuis wasquote:
Dagcijfers #194quote:Op woensdag 23 december 2009 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waar staat die lijstBen 'm altijd kwijt
Thanksquote:
Dakarquote:Op woensdag 23 december 2009 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanks
'Ken je die grap van die groep die naar Daccar ging'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |