Jij ook evengoed bedankt hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar heb ik geen geld an gegeven hoor
ik zal het gaan laten![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij ook evengoed bedankt hoor
Erg handig inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef StephanL het volgende:
handig zo'n geld teller ja, heb je wel nodig.
Ik wil het gewoon hebbenquote:
Ik heb 'tquote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon hebben
Deze actie (headlines) vind ik mooi trouwens, heb ik meegekregen hoe het werd opgezet
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef Etcetera het volgende:
Deze actie (headlines) vind ik mooi trouwens, heb ik meegekregen hoe het werd opgezet
Ramon de stagiairequote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef Briggy het volgende:
Hoppa, daar kan nog meer bij![]()
[ afbeelding ]
Wat een flappenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef Briggy het volgende:
Hoppa, daar kan nog meer bij![]()
[ afbeelding ]
Zonder e!quote:
Dat is een duo hoorquote:
Ik om 12:17, niets gezien helaasquote:Op woensdag 23 december 2009 12:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Heeft één van jullie al een sms-je gestuurd? Duurt dat lang voordat ie voorbijkomt?
Oh My Godquote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef henkde_j het volgende:
GasUnie je moeder is een hoer!
Die heb je niet in Groningenquote:
quote:
I wish that was truequote:
We worden wel verwend nu inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
Heerlijke dampende, stampende klassieke houseplaatjes
dat dusquote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef alors het volgende:
ze hebben niet echt geschikte kleding aan voor op beeld, Giel met zn ruitjes en Annemiek met streepjes...
Teun zelf?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Tony Chocolonely op de GM, die komt vast Roy Orbison aanvragen
In elk geval eenpersoon in een chocoladereeppakquote:
Ik zag alleen een wandelende reep voorbijkomenquote:
Komen van andere bron, dus zullen niet door de processors gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat klinken die reclame-muziek nummers toch ontzettend flut... mis de bas
Die blijven allemaal in de wijken hangen. Centrum is het territorium van de studenten doordeweeksquote:Op woensdag 23 december 2009 12:53 schreef Meddo het volgende:
opvallend weinig Marokkanen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |