Nee, geen cola geven!quote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef Feivel1 het volgende:
Joepie, ik heb de eerste post. Mag ik nu een neushoorn met extra cola?
NEEEEEEquote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef Feivel1 het volgende:
Nee. Ga weg.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:24 schreef Feivel1 het volgende:
Terecht!quote:
Ik de laatste twee dagen ook al, volgens mij is me dat nog nooit eerder overkomenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie net dat ik gisteren in de daglijst ben beland. Dat is heel erg lang geleden.
Voor mij ookquote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik zie net dat ik gisteren in de daglijst ben beland. Dat is heel erg lang geleden.
Ik stond er geloof ik ook in, laatste keer moet tijdens het EK geweest zijn gok ik.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Waar staat die lijstquote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
En je stond vast ook nog hoog.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:32 schreef Da_Sandman het volgende:
Als ze nog flink wat geld willen vangen, wel jaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:33 schreef TAV74 het volgende:
Wanneer gaan ze nu eindelijk eens de tweede brievenbus zagen, is morgen sowieso wel nodig schat ik.
Nee viel best mee, ik ben wat dat betreft blij dat ik gisteravond niet thuis wasquote:
Dagcijfers #194quote:Op woensdag 23 december 2009 12:34 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Waar staat die lijstBen 'm altijd kwijt
Thanksquote:
Dakarquote:Op woensdag 23 december 2009 12:37 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Thanks
'Ken je die grap van die groep die naar Daccar ging'
Ha! Ik wist dat het fout gingquote:
Vond hem wel goed.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:38 schreef Dagoduck het volgende:
In maxima en willem alexander kan je ook rijden?
Ik vind hem meer ehh.. smerig...quote:
Stond er zelfs twee dagen achter elkaar in. Dat is wel een heel confronterende manier om de kansloosheid van mijn vakantie zichtbaar te makenquote:
Zullen we een clubje oprichtenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:39 schreef TAV74 het volgende:
[..]
Stond er zelfs twee dagen achter elkaar in. Dat is wel een heel confronterende manier om de kansloosheid van mijn vakantie zichtbaar te maken
Hoezo?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Maakte Gerard daar nou een zeldzaam foutje?
?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:40 schreef Da_Sandman het volgende:
Maakte Gerard daar nou een zeldzaam foutje?
Als we maar geen subforum openen voor dat clubje, dat gaat averechts werken vrees ikquote:
Hij ging naar de derde etage ipv de vierde. Maar ach, hij zal de begane grond wel hebben meegerekendquote:
Ah, lette ik niet echt opquote:Op woensdag 23 december 2009 12:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Iets met tweede verdieping met 4 broers?
3e etage is gelijk aan 4e vloer?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:41 schreef Dichterbijer het volgende:
[..]
Iets met tweede verdieping met 4 broers?
Jelmer's Dakar rally. Dank aan alle sponsors etc.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef Gitaarmat het volgende:
wie heeft die 70.000 euro gegeven?
In Amerika wel idd.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
3e etage is gelijk aan 4e vloer?
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jelmer's Dakar rally. Dank aan alle sponsors etc.
Daar heb ik geen geld an gegeven hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Jelmer's Dakar rally. Dank aan alle sponsors etc.
+1 euro.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef TAV74 het volgende:
oh, trouwens, wat ik nog vergat: 70.000 euro![]()
Nopequote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef Gitaarmat het volgende:
[..]
En er is nog niet eens iets bekend gemaakt door de overheid of wel.
lees even een heel klein stukje terugquote:Op woensdag 23 december 2009 12:42 schreef Gitaarmat het volgende:
wie heeft die 70.000 euro gegeven?
Jij ook evengoed bedankt hoorquote:Op woensdag 23 december 2009 12:43 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Daar heb ik geen geld an gegeven hoor
ik zal het gaan laten![]()
Graag gedaanquote:Op woensdag 23 december 2009 12:44 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Jij ook evengoed bedankt hoor
Erg handig inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 12:45 schreef StephanL het volgende:
handig zo'n geld teller ja, heb je wel nodig.
Ik wil het gewoon hebbenquote:
Ik heb 'tquote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik wil het gewoon hebben
Deze actie (headlines) vind ik mooi trouwens, heb ik meegekregen hoe het werd opgezet
quote:Op woensdag 23 december 2009 12:46 schreef Etcetera het volgende:
Deze actie (headlines) vind ik mooi trouwens, heb ik meegekregen hoe het werd opgezet
Ramon de stagiairequote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef Briggy het volgende:
Hoppa, daar kan nog meer bij![]()
[ afbeelding ]
Wat een flappenquote:Op woensdag 23 december 2009 12:47 schreef Briggy het volgende:
Hoppa, daar kan nog meer bij![]()
[ afbeelding ]
Zonder e!quote:
Dat is een duo hoorquote:
Ik om 12:17, niets gezien helaasquote:Op woensdag 23 december 2009 12:50 schreef Gitaarmat het volgende:
Heeft één van jullie al een sms-je gestuurd? Duurt dat lang voordat ie voorbijkomt?
Oh My Godquote:Op woensdag 23 december 2009 12:51 schreef henkde_j het volgende:
GasUnie je moeder is een hoer!
Die heb je niet in Groningenquote:
quote:
I wish that was truequote:
We worden wel verwend nu inderdaadquote:Op woensdag 23 december 2009 12:56 schreef djkoelkast het volgende:
Heerlijke dampende, stampende klassieke houseplaatjes
dat dusquote:Op woensdag 23 december 2009 12:57 schreef alors het volgende:
ze hebben niet echt geschikte kleding aan voor op beeld, Giel met zn ruitjes en Annemiek met streepjes...
Teun zelf?quote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef TradeMarkie het volgende:
Tony Chocolonely op de GM, die komt vast Roy Orbison aanvragen
In elk geval eenpersoon in een chocoladereeppakquote:
Ik zag alleen een wandelende reep voorbijkomenquote:
Komen van andere bron, dus zullen niet door de processors gaan.quote:Op woensdag 23 december 2009 12:59 schreef Dichterbijer het volgende:
Wat klinken die reclame-muziek nummers toch ontzettend flut... mis de bas
Die blijven allemaal in de wijken hangen. Centrum is het territorium van de studenten doordeweeksquote:Op woensdag 23 december 2009 12:53 schreef Meddo het volgende:
opvallend weinig Marokkanen
Streepjes zijn primaquote:Op woensdag 23 december 2009 12:58 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gewoon een streepje. Niks speciaals toch?
Pamela Anderson?quote:
Dit is flateus voor pam.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Schopje naar Celebrities onflateus op de kiek?
Moest het even kwijtquote:Op woensdag 23 december 2009 13:03 schreef djkoelkast het volgende:
[..]
Schopje naar Celebrities onflateus op de kiek?
Reclamelied geen SR liedquote:Op woensdag 23 december 2009 13:06 schreef Etcetera het volgende:
Slaahaaap lekker ding want jij is lastig....
Ik ben moe genoeg om het verschil niet te horen momenteelquote:
Shit zeg, dat is wel flink balen!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
GODVERGODVERGODVER IK HEB OASIS GEMIST VANOCHTEND MET DON'T LOOK BACK IN ANGER!!!Dat moest er even uit. De tering zeg, ben ik 1 keer aan het uitslapen, mis ik mijn favo lied.
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Gtaboy107 het volgende:
GODVERGODVERGODVER IK HEB OASIS GEMIST VANOCHTEND MET DON'T LOOK BACK IN ANGER!!!Dat moest er even uit. De tering zeg, ben ik 1 keer aan het uitslapen, mis ik mijn favo lied.
Keek net op mijn mail, merkte iemand op dat om 9:00 Oasis was. Mijn lach was al gelijk weg.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:08 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Shit zeg, dat is wel flink balen!
Slapen is de oplossingquote:Op woensdag 23 december 2009 13:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Ik ben moe genoeg om het verschil niet te horen momenteel
Ken ik allang uit mijn hoofd.quote:
Je kan terugluisteren als je wiltquote:Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Keek net op mijn mail, merkte iemand op dat om 9:00 Oasis was. Mijn lach was al gelijk weg.
Jekan toch terug kijken op de site!quote:Op woensdag 23 december 2009 13:09 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Keek net op mijn mail, merkte iemand op dat om 9:00 Oasis was. Mijn lach was al gelijk weg.
M'n buren maakten me om 7u wakker met een hoop herrie en ruziequote:
Heb ik al gedaan, maar ik wou zo graag JAAAAAAAAAAAAAA HAHAHA HIJ IS EROP ofzo posten.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef Godtje het volgende:
[..]
Jekan toch terug kijken op de site!
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
M'n buren maakten me om 7u wakker met een hoop herrie en ruzie
[ afbeelding ]
Dan zou je de hele playlist wel op de eventlog zetten. Bij welk lied zingt hij nou niet mee?quote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm...irritant dat in het 3FMFan eventlog nu steeds komt te staan wanneer Ekdom weer een sing-along moment heeft... beetje jammer.
quote:
aan de balk te zien welquote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef Etcetera het volgende:
[..]
Je was volgens mij iets later dan ik
Aan z'n mond ookquote:
Volgens mij was er laatst nog een topic dat het de meest overrated band ever is. Daar was ik het wel mee eens.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:11 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan, maar ik wou zo graag JAAAAAAAAAAAAAA HAHAHA HIJ IS EROP ofzo posten.
Jeujquote:Op woensdag 23 december 2009 13:12 schreef Briggy het volgende:
Om 12:58 SMS verstuurd en hij was om 13:10 op TVeindelijk
![]()
[ afbeelding ]
Ben ik niet met je eens. Ik vind 't juist wel leuk, om misschien later nog te kunnen knippen.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:10 schreef Dichterbijer het volgende:
Hmm...irritant dat in het 3FMFan eventlog nu steeds komt te staan wanneer Ekdom weer een sing-along moment heeft... beetje jammer.
Ik zie alleen maar sing-al-long voorbij komen... Gerard doet niks andersquote:Op woensdag 23 december 2009 13:14 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens. Ik vind 't juist wel leuk, om misschien later nog te kunnen knippen.
Die zal wel van Boer Zoekt Vrouw zijn.quote:
Volgens mij komen wij Zeeuwen er makkelijker doorheen ofzo, want ik zie echt heel erg vaak Zeeuwsche smsjesquote:
quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die zal wel van Boer Zoekt Vrouw zijn.
Ah, vandaag dat ik haar niet ken...quote:Op woensdag 23 december 2009 13:15 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Die zal wel van Boer Zoekt Vrouw zijn.
Ryan Shaw - It Gets Betterquote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef gerbenp het volgende:
Is het anthem al bekend gemaakt? (dus niet Rigby - One Song)
Same here hoor, maar dat is de enige link die ik kan maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef 3FMaster het volgende:
[..]
Ah, vandaag dat ik haar niet ken...
99% dat het Ryan Shaw is, bah.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:16 schreef gerbenp het volgende:
Is het anthem al bekend gemaakt? (dus niet Rigby - One Song)
Ik maar eens een bruine breien zou ekdom zeggenquote:Op woensdag 23 december 2009 13:18 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik Agnes gemist?![]()
Leuk mens wel, heb nog met haar gesport
Nou, die raakt kant noch wal.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:18 schreef Etcetera het volgende:
Heb ik Agnes gemist?![]()
Leuk mens wel, heb nog met haar gesport
Als mensen hem genoeg aanvragen, dan wel.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef Meddo het volgende:
it get better kan het gewoon nooooit worden
wie doet dat nouquote:Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Als mensen hem genoeg aanvragen, dan wel.
Daar wordt het geen betere plaat vanquote:Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
Zo goed is het niet .quote:Op woensdag 23 december 2009 13:18 schreef Beaudelaire het volgende:
[..]
99% dat het Ryan Shaw is, bah.
De mensen die alleen naar 3FM luisteren voor Giel, dus als Giel zegt dat ze die aan moeten vragen dan doen ze datquote:
Hoeft niet eens, het Anthem hoeft niet de meest aangevraagde plaat te zijn, de dj's willen het wel de meest aangevraagde plaat maken.quote:Op woensdag 23 december 2009 13:20 schreef Sj0rSz het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |