Strolie75 | donderdag 2 mei 2002 @ 09:55 |
quote:Benieuwd of het beleid verandert wordt. Ben bang van niet, levert veel te veel centjes op. | |
KP | donderdag 2 mei 2002 @ 09:57 |
quote:Jij bent dus vast voor een referendum op burgersinitiatief. Stem D'66. ![]() | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 09:58 |
Duh. Nog meer open deuren? Zolang men er massaal intrapt, is het gewoon een briljante bron van inkomsten. Simple as that. Plemp 't hele land maar vol met die dingen en schaf de mobiele controles af zodat die politie weer 't land in kan. | |
bluegrass | donderdag 2 mei 2002 @ 09:58 |
Ik ben voor de flitspaal! ![]() waarom tegen zijn? gewoon niet te hard rijden..... jaaa, ik weet het, iedereen met een bekeuring rijdt slechts een paar kilomtertjes te hard....yeah right! | |
Strolie75 | donderdag 2 mei 2002 @ 09:59 |
quote:-edit- Verkeerd gelezen. Schaf die krengen af en laat de politie het werk vanuit een auto doen! Zij kunnen beter inschatten of iemand gevaarlijk bezig zijn. En van bumperkleven of onnodig links rijden kun je geen foto's maken! [Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-05-2002 10:05] | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:02 |
quote:Jij was toch anti-flitspaal? | |
ranja | donderdag 2 mei 2002 @ 10:04 |
Ik ben absoluut voor flitspalen, maar dan geplaatst binnen de bebouwde kom. Als je door een woonwijk een beetje 60 of harder gaat rijden mag dat best zwaar beboet worden. Op een snelweg vind ik ze niet echt nodig, want in de spits kun je toch niet hard rijden en in het weekend of 's avonds later doe je er niemand kwaad mee naar mijn idee... dat het niet mag, ach die mobiele controles blijven toch wel. | |
Strolie75 | donderdag 2 mei 2002 @ 10:04 |
quote:Ik had het verkeerd gelezen, zie de edit. Ik ben anti-flitsbeleid maar niet anti-controle. Asociale bestruurders moeten gewoon aangepakt worden. Maar dan wel door de politie aan de kant worden gezet en met hun gedrag worden geconfronteerd. En dus niet "makkelijk" met een foto + acceptgiro als je 3 km/uur te hard rijd. [Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 02-05-2002 10:06] | |
Kaalhei | donderdag 2 mei 2002 @ 10:05 |
quote:Als zo'n groot % van de bevolking ertegen is, mag zoiets in een democratie toch niet worden gehandhaafd.... | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:08 |
quote:Nee, een groot gedeelte van de ANWB-site bezoekers is het er mee oneens. En dan ook nog het gedeelte dat toevallig zin had om die poll in te vullen. Da's toch wat anders. Overigens is de simpelste oplossing nog niet voorbijgekomen: waarom begrenzen we die auto's niet op 140 km/u? 20 km/u harder dan de maximum snelheid, dus voldoende speling voor plotselinge situaties. Ik zeg niet dat ik ervoor ben, maar waarom ook niet? | |
Lucille | donderdag 2 mei 2002 @ 10:11 |
De meerderheid van de Nederlanders is ook tegen belastingen. | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:11 |
quote: ![]() | |
Strolie75 | donderdag 2 mei 2002 @ 10:14 |
quote:Dat is toch hetzelfde als flitspalen? | |
Vampier | donderdag 2 mei 2002 @ 10:14 |
quote:Laat ze dan maar eens eerst de bumperklevertjes hard aanpakken. Dan is jouw stellingen inderdaad waar. | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:14 |
quote:Nee, belasting betalen is verplicht, te hard rijden niet. | |
Vampier | donderdag 2 mei 2002 @ 10:15 |
quote:Belasting betalen is veplicht... je boete betalen ook. Ze zijn niet tegen flitspalen maar tegen boetes die voorkomen uit deze flitpalen. | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:16 |
quote:Dat heb je geheel in eigen hand. | |
Strolie75 | donderdag 2 mei 2002 @ 10:16 |
quote:Flitspalen zijn er volgens de regering voor de verkeersveiligheid. Echter, verkeersonveilige situaties en asociale bestuurders worden er niet mee van de weg gehaald. Verder rij ik veiliger als ik geconcentreerd 140 rij dan wanneer ik 120 rij met een oog op de weg en een oog op de kilometerteller. | |
Mass | donderdag 2 mei 2002 @ 10:18 |
uit een onderzoek blijkt dat de meerderheid van Nederland tegen <vul hier alles wat ze geld kost in> is...
| |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:18 |
quote:Ach, dat zal voor een gedeelte ook wel gewoon lulkoek zijn ja. Wil ik best geloven. Wat mij betreft komen ze er gewoon eerlijk voor uit dat het in veel gevallen een inkomstenbron is. quote:Sorry hoor, maar ik hoef echt niet continue op m'n teller te kijken om te weten of ik 120 of 140 rij. | |
BAZZA | donderdag 2 mei 2002 @ 10:19 |
Het aantal verkeersdoden is het laatste jaar wel weer gedaald, zou dat samenhangen met de vervloekte flitspaal ? zelf rij ik wel wat "braver" nu er overal van die palen hangen.. | |
X-Ray | donderdag 2 mei 2002 @ 10:19 |
quote:Zullen we ook gelijk de CD branders verbieden? En de alcohol? | |
Frenkie | donderdag 2 mei 2002 @ 10:19 |
quote:Het flitspalen beleid wat nu gevoerd wordt is gewoon belatsing op hard rijden!! | |
Strolie75 | donderdag 2 mei 2002 @ 10:20 |
quote:Aantal files is de laatste jaren ook enorm toegenomen. Als je stilstaat kun je ook geen brokken maken. | |
Kaalhei | donderdag 2 mei 2002 @ 10:20 |
quote:IDD, als 50.1% ertegen is, moet je het dus afschaffen. (er van uitgaande dat we in deze democratie werkelijk over ons zelf mogen regeren...) | |
Raikane | donderdag 2 mei 2002 @ 10:21 |
quote:En hoe willen ze een auto van 20 jaar oud gaan begrenzen? ![]() Volgens mij kan dat niet eens, bovendien zou ik die begrenzing er toch weer uitslopen. Ik bepaal zelf wel hoe hard ik rij. ![]() | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:21 |
quote:Overdrijf maar weer ja. Te hard rijden is geen recht hoor. | |
Mass | donderdag 2 mei 2002 @ 10:21 |
quote:daar kun je wel foto's van maken (bumper kleven). De technieken die daarvoor benodigd zijn worden ontwikkeld as we speak en met camera-toezicht worden al verschillende bestuurders van de weg afgeplukt die bumperkleven... Correct me if i'm wrong op dat laatste, volgens mij heb ik dat laatst nog in zo'n Blik-op-de-weg-programma gezien... | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:22 |
quote:Nee, dat bepaalt de overheid. | |
Strolie75 | donderdag 2 mei 2002 @ 10:22 |
quote:Uitgezogen worden ook niet... | |
BAZZA | donderdag 2 mei 2002 @ 10:22 |
quote:Daar zit wat in ![]() | |
Schorpioen | donderdag 2 mei 2002 @ 10:22 |
quote:Ja goed idee, we hebben toch al een overschot aan politie. | |
Mass | donderdag 2 mei 2002 @ 10:22 |
quote:oeh...stoer... | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:23 |
quote:Haha, schaf dan de hele kolere-zooi maar af ja. Chaos! Anarchie!! Geen belastingen! Geen flitspalen! Geen geld! | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:23 |
quote:Nogmaals, dat doe je jezelf aan. | |
Kaalhei | donderdag 2 mei 2002 @ 10:24 |
quote:Democratie? | |
Kaalhei | donderdag 2 mei 2002 @ 10:24 |
quote:Ik probeer het juist (door zo min mogelijk belasting te betalen en rechts te stemmen) te voorkomen... | |
Strolie75 | donderdag 2 mei 2002 @ 10:25 |
quote:Juist, die asocialen worden van de weg geplukt door politiemensen in een auto die de situatie goed inschatten. Zo'n persoon wordt meteen geconfronteerd met zijn eigen gedrag! Dat moet je doen om de verkeersveiligheid te verbeteren! En als ze geld mislopen mogen ze van mij best wel de boetes voor onnodig links rijden, bumperkleven of ECHT veels te hard rijden verhogen. | |
Strolie75 | donderdag 2 mei 2002 @ 10:26 |
quote:We hebben genoeg politie, alleen ze mogen niks doen. Denk je echt dat meer agenten die niet mogen optreden helpt? Maar dat is iets voor een andere discussie. | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:26 |
quote:Dan richt je een partij op die anti-flitspaal en anti-belastingen is, en als de meerderheid van de bevolking er echt tegen is, kom je in de 2e kamer en pak je aan die kant de zaken aan. DAT is democratie. Moet je je er wel even bijzeggen hoe je die miljarden aan inkomsten goed gaat maken, maar dat zal wel 'bijzaak' zijn? Overigens is pure democratie ook pure fictie. | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:27 |
quote:En door je zo veel mogelijk aan de maximum snelheid te houden? | |
Mass | donderdag 2 mei 2002 @ 10:28 |
quote:of je stemt op Pim Fortuyn omdat ie de mond vol heeft van veiligheid...en dan wint ie, zoals in Rotterdam, en het eerste wat LPF voorstelt is 30% meer flitspalen in de Rotterdamse binnenstad... daar sta je dan met je stem op LPF [Dit bericht is gewijzigd door Mass op 02-05-2002 10:29] | |
Strolie75 | donderdag 2 mei 2002 @ 10:28 |
quote:Dus jij vind het normaal dat je om 4 uur's nacht op een lege vierbaansweg wordt geflitst als je 3 km/uur te hard rijd in het kader van "verkeersveiligheid"? | |
X-Ray | donderdag 2 mei 2002 @ 10:28 |
quote:Illegale CD's branden wel? ![]() | |
Strolie75 | donderdag 2 mei 2002 @ 10:29 |
quote:Binnen de bebouwde kom of in de buurt van scholen mogen van mij best flitspalen. Maar een mobiele controle door politieagenten heeft de voorkeur. | |
Kaalhei | donderdag 2 mei 2002 @ 10:30 |
quote:Nee dat is indirecte democratie. In een echte democratie beslist het volk over alle wetten en de uitvoering hiervan. Niet een in de 4jaar op een partij stemmen die vervolgens toch zn eigen zin doordrijft quote:IDD, irrelevant quote:Dan moet niet elke partij pretenderen democratisch te zijn | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:30 |
quote:Nee. Heb ik dat gezegd dan? Op een lege 4-baansweg mag je je wat mij betreft helemaal uitleven. Netjes op het linkerbaantje, tussen laten we zeggen 1 en 5 uur 's nachts. Absoluut geen problemen mee. Maarja, ik maak de regels niet. | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:30 |
quote:Nee, maar backups branden van je eigen documenten wel. | |
KP | donderdag 2 mei 2002 @ 10:30 |
quote:Met een CD-brander ken je ook legale CD's branden. En met een broodmes mensen vermoorden. Etc. | |
Mass | donderdag 2 mei 2002 @ 10:30 |
quote:jaja, we kennen de voorbeelden allemaal... we kennen ook genoeg voorbeelden van dodelijke ongelukken door te hard rijden om een aantal bonnen voor dit soort "lullige" zaken voor lief te nemen... | |
X-Ray | donderdag 2 mei 2002 @ 10:31 |
Het lukt me gewoon niet goed om me met deze bak aan de snelheid te houden.
| |
Kaalhei | donderdag 2 mei 2002 @ 10:31 |
quote:Idd om boven de maximum snelheid te komen moet ik heel hard trappen op mn gammele fiets | |
Strolie75 | donderdag 2 mei 2002 @ 10:32 |
quote:Ik ken ook genoeg voorbeelden van dodelijke ongelukken veroorzaakt doordat mensen op de rem trappen als ze zo'n kreng in de berm zien. Meeste ongelukken worden overigens niet veroorzaakt door te hard rijden maar door te weinig afstand houden. | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:32 |
quote:Helaas (?) is dat een systeem dat in geen enkel land ter wereld gebruikt wordt. quote:Je schaft en-passant even de belastingen af, en het gemis aan inkomsten is irrelevant? Hm, lijkt me een prima argument tegen een pure democratie. quote:Ze pretenderen democratisch te zijn binnen ons systeem. Geen enkele partij pretendeert de absolute democratie voor te staan. | |
X-Ray | donderdag 2 mei 2002 @ 10:35 |
quote:Nu dan, het is dus je eigen verantwoordelijkheid of je dat ding illegaal gebruikt of niet? Het verbieden van een CD brander is dus net zo zot als het begrensen van alle auto's, immers in NL mag je dan maar max. 120, in Duitsland mag je het zelf weten. In Frankrijk is het 130 etc etc etc Ook wil ik als ik een levensbedreigende situatie of me zwangere vrouw achterin heb, niet gehinderd worden door een apparaatje dat mij even verteld hoe de situatie is. | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:39 |
quote:Die eigen verantwoordelijkheid blijken een hoop mensen niet te kunnen handelen, wat dus ook blijkt uit het cd-tjes branden. En nogmaals, ik zeg niet dat ik er voorstander van ben, maar het is een idee. Een idee dat zeker niet zaligmakend is. quote:True. Aan de andere kant vraag ik me af of het in zo'n situatie wat uitmaakt of je 140 of 160 gaat. | |
X-Ray | donderdag 2 mei 2002 @ 10:42 |
quote:Een slecht idee, want dan kan je alles wel gaan verbieden. Symptoonbestrijding heet dat. Werkt niet. Ik persoonlijk sloop dat ding er uit, en schroef hem een week voor de keuring er weer in. En velen met mij. quote:Als ik richting Oostenrijk ga, dan rij ik gemiddeld rond de 190. | |
Manono | donderdag 2 mei 2002 @ 10:43 |
Belachelijk, flitspalen zijn hard nodig. Vind het ook niet zo ter zake doen wat de meeste automobilisten daarvan vinden, hun menig is in deze belangenverstrengeling. | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:44 |
quote:Wat is dan wel een oplossing? quote:Yikes. Je zult er de auto wel naar hebben, maar jij liever als ik! ![]() En wat doe jij met je hoogzwangere vrouw in Oostenrijk? | |
Kaalhei | donderdag 2 mei 2002 @ 10:47 |
quote:Dus ook ieders mening over belasting betalen...? | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:48 |
quote:Tuurlijk. Het is toch volkomen logisch dat je liever geen belastingen betaalt? Ik net zo goed hoor, liever het geld in m'n eigen zak dan in de hunne. | |
X-Ray | donderdag 2 mei 2002 @ 10:49 |
quote:Tja..... flitspalen iig niet.... quote:Iedereen rijdt daar hard, en m'n auto kon er gewoon tegen, bij 190-200 reed hij heel stabiel. Het verschil is ook dat daar iedereen zo hard rijdt, en niemand het oa in ze zotte kop haalt om opeens van baan te verwisselen. Het grappige is dat wanneer je 200 op de middelste baan rijdt, je nog knoerthard ingehaald wordt door dikke BMW's en Porsches. ![]() ![]() ![]() Oh ik remde niet voor een flitser hoor | |
Kaalhei | donderdag 2 mei 2002 @ 10:50 |
quote:Dus alle collectieve voorzieningen (WAO,WW maar ook snelwegen, stoepen, politie, leger) hebben we niets over te zeggen, omdat dit belangenverstrengeling is ? ![]() | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:50 |
In Oostenrijk is het dus ook losgelaten, de maximum snelheid? Nou, misschien wordt het dan wel tijd voor Europese regelgeving! ![]() | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:52 |
quote:Nee dat zeg ik toch niet? Over de uitgave van die inkomsten valt te twisten, die kun je naar eigen inzicht verdelen. Elke partij ziet dat weer anders. Dat heeft toch verder niks te maken met het afschaffen van de belastingen? Overigens zijn wij een totaal andere discussie aan het voeren dan waar dit topic over gaat. | |
HiZ | donderdag 2 mei 2002 @ 10:53 |
quote:Ik ben niet zozeer voor die flitspalen, maar vind het helemaal niet zo erg dat ze er zijn. Zo moeilijk is het ook niet om je aan de maximumsnelheid te houden en meestal is het zo dat wanneer iedereen zich eraan houdt, het verkeer ook beter doorstroomt. Maar beter dan flitspalen is trajectcontrole. Daar is de pakkans zo groot, dat iedereen het wel uit zijn hoofd laat te snel te rijden. | |
X-Ray | donderdag 2 mei 2002 @ 10:54 |
quote:Nee. | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:55 |
quote:Sterker nog, dan zou die snelheid wel wat omloog mogen in de spits. Sinds men aan de A15 aan het werk is en de maximum snelheid 70 ofzo is, is de doorstroming nog nooit zo goed geweest. Het is nog wel druk, maar het rijdt tenminste. Zie ook het A10 voorbeeld bij Amsterdam, de verwachte file hel bleef uit. | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 10:55 |
quote:Er wordt niet gecontroleerd? ![]() | |
X-Ray | donderdag 2 mei 2002 @ 10:59 |
quote:Jawel! ![]() Als je richting Zillertal rijd, dan rijd je maar 20 km door Oostenrijk, de overige 700 is door Duitsland. Al is het wel lastig aanpassen ja, als je de grens overkomt. Terug in NL ook trouwens. [Dit bericht is gewijzigd door X-Ray op 02-05-2002 11:01] | |
HiZ | donderdag 2 mei 2002 @ 10:59 |
quote:Precies, afgedwongen langzaam rijden leidt tot rijden ipv stilstaan in de file. | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 11:00 |
Ow op die ehm, fiets. Sowwy. Ik dacht dat we het over de situatie IN Oostenrijk hadden. | |
ranja | donderdag 2 mei 2002 @ 11:01 |
quote:Dat kwam doordat er bijna geen enkele afrit de stad in meer open was. Daar krijg je wel een goede doorstroming van... stel je voor dat je op de A12 geen enkele afrit meer hebt, alleen bij Rotterdam/Den Haag er op, komt bij Gouda samen, en in Utrecht 1 afslag. Dan heb je meteen geen files meer bij Nieuwerbrug, Bodegraven, Woerden, de Meern... niet dat ik dat een oplossing vind ![]() | |
Kaalhei | donderdag 2 mei 2002 @ 11:04 |
quote:IDD: Belstingen afschaffen..? | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 11:04 |
quote:Omdat we met 140 km/u op een invoegstrook/uitvoegstrook afrijden. Overigens heb je gelijk voor wat het voorbeeld A'dam betreft: het ontbreken van afritten zal zeker hebben bijgedragen. Maar dan nog is het de moeite van het proberen waard, lijkt me. | |
bixister | donderdag 2 mei 2002 @ 11:13 |
quote:zeg, wil jij soms iedereen te vriend houden? ![]() wabedoellu? | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 11:17 |
quote:Dat vind ik nu een beetje laag, bixis! | |
Manono | donderdag 2 mei 2002 @ 11:17 |
quote:De flitspalen zijn puur een controlemiddel om te zorgen dat de regels die wij met zn allen afspreken nageleefd worden. De menesen die er tegen zijn, overtreden waarschijnlijk zelf de regels. Het is noueenmaal zo dat er meer mensen te hard rijden dan dat er mensen zijn die een familielid verloren hebben door een automobilist die zich niet aan de snelheid hield, dus er zullen ook veel meer mensen tegen die palen zijn dan voor. | |
bixister | donderdag 2 mei 2002 @ 11:27 |
pziez. bixis voor! | |
X-Ray | donderdag 2 mei 2002 @ 11:28 |
quote:Niet waar. De flitspalen zijn pur als portemonee-drainer bedoeld. Frappant voorbeeld daarvan is oa dat veeeel flitspalen 10m geplaatst zijn NA een wijziging van snelheid. | |
bixister | donderdag 2 mei 2002 @ 11:29 |
quote:en waarom zou die wijziging van snelheid nou juist daar ingesteld zijn? | |
X-Ray | donderdag 2 mei 2002 @ 11:46 |
quote:Omdat je niet als een idioot bovenop je rem gaat staan als er een bord is he, DAT is pas gevaarlijk rijden! ![]() En uitlokking trouwens.... | |
ranja | donderdag 2 mei 2002 @ 11:47 |
quote:Dat mag jij proberen, 's ochtends om 8 uur op de A12, A2, A10, etc. Overigens heeft dat niks meer met flitspalen te maken ![]() | |
Jarno | donderdag 2 mei 2002 @ 11:50 |
quote:Om 7 uur. Dan (misschien zelfs vroeger) wordt de basis gelegd voor de files later in de ochtend. En dan heb ik 't over de stukken waar je door *kunt* rijden. Als je dan zo snel mogelijk (100, 120, 140) van de ene naar de andere invoegstrook wilt crossen, help je de doorstroming om zeep. En je hebt gelijk, we gaan off-topic | |
Lithion | donderdag 2 mei 2002 @ 13:51 |
quote:Dat is dan toch echt de schuld van die mensen zelf en NIET van de flitsapparatuur. Of ga je dan ook je mening bijstellen mbt rellen, dat die WEL veroorzaakt worden door uitlokking door de ME/politie? quote:Daartussen bestaat dan ook nogal een correlatie. | |
Eriksie | donderdag 2 mei 2002 @ 13:53 |
"Meerderheid Nederlanders tegen flitspaal." Duh!! Iedereen toch? Feit blijft dat je gewoon niet te hard moet rijden. | |
Serum | donderdag 2 mei 2002 @ 13:59 |
quote:Sterker nog, dat is gevaarlijker dan harder rijden. | |
delapoko | donderdag 2 mei 2002 @ 17:24 |
"Meerderheid Nederlanders tegen flitspaal" Het is juist andersom: Meerderheid flitspalen tegen Nederlanders | |
Good_Looking_Gobling | donderdag 2 mei 2002 @ 18:21 |
quote:nog een nieuwtje! Meerderheid van de Nederlanders is ook tegen betaling van belasting, en voor het ontvange van geld zonder ervoor te hoeven werken ![]() GLG | |
Good_Looking_Gobling | donderdag 2 mei 2002 @ 18:22 |
quote:ik moest er ook al om lachen ![]() GLG | |
Strolie75 | donderdag 2 mei 2002 @ 18:22 |
quote:Helemaal geen nieuwtje: dit punt is al eerder besproken. Lees eerst eens een topic door voordat je gaat blaten. | |
Meneer_Aart | donderdag 2 mei 2002 @ 22:26 |
Law & Order ![]() Pech als je 3 k/m te hard rijdt, je moet ergens een grens trekken. Mensen blijven toch wel zeiken. | |
AchJa | vrijdag 3 mei 2002 @ 03:45 |
quote:Tsja, maar moet je mensen gaan bekeuren die bv op de A6 Lelystad => Emmeloord 's nachts rond een uurtje of 3 te hard rijden??? Op een kale snelweg, zonder ander verkeer enz. Als die hardrijder een foutje maakt is het zijn eigen probleem (hij rijdt zichzelf te barsten) | |
Lithion | vrijdag 3 mei 2002 @ 05:30 |
quote:Tenzij hij zich invalide rijdt, dan kan de gehele gemeenschap mee gaan betalen. | |
Pjederdy | vrijdag 3 mei 2002 @ 05:41 |
quote:Ik heb het topic niet gelezen, maar ik vrees dat we met deze redenering op de eeuwige discussie uitkomen van de alcoholdrinker en z'n lever, de roker en z'n longen, de sporter en z'n blessures etc. etc. | |
Lithion | vrijdag 3 mei 2002 @ 12:37 |
quote:Daar betaal je ook een soort van boete voor, namelijk accijnzen. | |
Good_Looking_Gobling | vrijdag 3 mei 2002 @ 12:48 |
quote:deze topic is gewoon te hilarisch voor woorden! Huilen dat je niet wil betalen omdat je te hard rijd en daarmee een gevaar voor de mens bent heel simpel... Ik denk overgens dat mensen die bevooroordeeld zijn voor een misdaad toch liever niet in de gevangenis zitten. Net zo'n idiote stelling.. Hardrijders zijn doodrijders, period. En juist de mensen die beweren 200 te kunnen rijden zonder dat ze een ongeluk zouden kunnen maken zijn niet alleen enorm triest maar dienen direct achter de tralies te verdwijnen. Er zijn nu in de tweede kamer onlangs besprekingen gehouden om mensen die andere omver hebben gereden wegens te hard rijden veel harder aan te pakken. Ik ben hier voorstander van. En flitspalen, van mij mag op elke straathoek zo'n ding staan, het is kinderlijk eenvoudig, als je goed normaal 'kan' rijden heb je niets te vrezen van die dingen. Period. GLG [Dit bericht is gewijzigd door Good_Looking_Gobling op 03-05-2002 12:49] | |
Nuoro | vrijdag 3 mei 2002 @ 12:48 |
quote:Eh, heb jij dan zulke slechte ogen, dat je een verkeersbord pas ziet als je er al bijna met je neus bovenop zit..? | |
X-Ray | vrijdag 3 mei 2002 @ 12:49 |
quote:Ook in Duitsland? | |
X-Ray | vrijdag 3 mei 2002 @ 12:49 |
quote:Bocht-bord-boom etc. ![]() | |
Good_Looking_Gobling | vrijdag 3 mei 2002 @ 12:51 |
quote:In Duitsland heb je bepaalde snelwegen waar dat mag, en waar het ook kan. Maar In Nederland hebben we dat niet. In jungle van Suriname mag je met een scooter ook op de middenweg rijden.... ![]() We hebben het hier over Nederland toch klein verschil met Duitsland or bist du krank? GLG | |
X-Ray | vrijdag 3 mei 2002 @ 12:54 |
quote:Nee even voor de duidelijkheid omdat je opmerkte dat 'iedereen die beweerd zonder ongelukken 200 te kunnen rijden triest is en de bak in moet'. ![]() Zo kar ik namelijk naar de wintersport. | |
Good_Looking_Gobling | vrijdag 3 mei 2002 @ 13:29 |
quote:stoer man, stoer! GLG | |
X-Ray | vrijdag 3 mei 2002 @ 17:25 |
quote:Ja stoer he fietsnerd! Net zo stoer als non-stop je site promoten met je minibedrijfje. Jezus er is met jouw echt geen normaal gesprek te voeren he? ![]() Ik bedoel ermee dat het in Duitsland WEL kan, zonder dat er meer verkeersslachtoffers vallen. Jij | |
Good_Looking_Gobling | vrijdag 3 mei 2002 @ 19:52 |
quote:wind je niet zo op kid ![]() Al rij je in een eend 300 kilometer per uur, kan je in ieder geval kwartetten straks. Mag ik de A1 flitsboete van jou? GLG | |
Good_Looking_Gobling | vrijdag 3 mei 2002 @ 19:53 |
quote:presjiessss... geheel mee eens. GLG | |
GEsTOoRD | zaterdag 4 mei 2002 @ 12:15 |
Tuurlijk zijn flitspalen op sommige plaatsen nuttig maar er zijn er evenzoveel die gewoon op plekken staan waar ze flink wat geld kunnen verdienen voor hun baasjes. Bij ons staat er ook zo een. Hij staat op een plek bij een stoplicht, na dat stoplicht begint de snelweg. Als je nou aan komt rijden en het stoplicht staat op groen dan rijden de meeste mensen hard door omdat ze daarna toch op de snelweg zitten >>>FLITS<<<, tja je mag er maar 50 maar 10 meter verder mag je 120, nee joh, das toch geen zakken kloppen??? ![]() |